28+6 sys ikke jeg mærker så meget liv mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
12 svar
3 synes godt om
25. februar 2015

Anonym trådstarter

Hejsa

Jeg har lige brug for at blive lidt beroliget 

Jeg er som sagt 28+6 idag og sys ikke jeg mærker så meget liv mere som jeg plejer.. Mærker dog liv bare i mindre grad, er dette normalt ??

Tænker pladsen blir jo os mindre. 

Håber der er nogen der kan hjælpe med et god råd, eller som evt har prøvet det samme .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har lige brug for at blive lidt beroliget 

Jeg er som sagt 28+6 idag og sys ikke jeg mærker så meget liv mere som jeg plejer.. Mærker dog liv bare i mindre grad, er dette normalt ??

Tænker pladsen blir jo os mindre. 

Håber der er nogen der kan hjælpe med et god råd, eller som evt har prøvet det samme .. 

Prøv at drikke noget iskoldt, det plejer at kan vække baby lidt..  

Anmeld

25. februar 2015

Anonym trådstarter

Okay det vil jeg prøve.. Men sys bare ikke de der "kraftige" spark er der mere.. 

Anmeld

25. februar 2015

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Okay det vil jeg prøve.. Men sys bare ikke de der "kraftige" spark er der mere.. 

Pladsen bliver trang med tiden, så længe du mærker lidt aktivitet derinde fra, kan du være rolig.. Hvis du slet ikke mærker noget derfra, så vil jeg anbefale at ringe til jordemoder, læge eller fødegangen.. 

Anmeld

25. februar 2015

Anonym trådstarter

Mange tak tror jeg fik ham vækket lidt med kold vand i hovedet

Han har nok bare sovet længe

Mange tusind tak .. 

Anmeld

25. februar 2015

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Mange tak tror jeg fik ham vækket lidt med kold vand i hovedet

Han har nok bare sovet længe

Mange tusind tak .. 

Skønt...  Det var så lidt 

Anmeld

25. februar 2015

Emilie91

Jeg synes også sparkene blev mindre og mindre da hun begyndte at vende hoved ned ad. For så sparkede hun ind på min moderkage som lå bag ved hende. Så jeg blev også meget bekymret. Nu har hun så sat sig fast med hoved ned ad og jeg får MEGA mange bevægelser om dagen. Det er ikke så meget spark mere men mere niv, møven og store bevægelser der total ødelægger mavens udseende  

Så det kan være fordi baby sparker mod moderkagen og har ligget sådan i noget tid. Det kan være du kan mærke hånden eller armene nede ved skambenet. Det var sådan jeg opdagede hun lå med hoved ned ad ... 

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Her er der ingen spark længere, kun når Jordemoder og læger rør min mave ��. Jeg mærker kun overs datters bevægelser, hun er os ved at sætte sig fast, hvis ik hun har gjort det.

Anmeld

25. februar 2015

Anonym trådstarter

Okay det beroligede mig meget.. Men hvornår begynder de at sætte sig fast, er uge 29 ikk tidligt?? 

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Okay det beroligede mig meget.. Men hvornår begynder de at sætte sig fast, er uge 29 ikk tidligt?? 

Overs datter begyndte hun i uge 30+2, men nej, hvis det er første gang er det ikke (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.