hjælp ang gå fra børnenes far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
7 svar
3 synes godt om
24. februar 2015

Anonym trådstarter

jeg overvejer meget stærkt at forlade min mand har overvejet det i et par år snart, men jeg er så meget i tvivl mest pga børnene.

jeg har så mange spørgsmål omkring hvordan alt kommer til at ende som ingen alligevel kan svare på

min mand har før vi lærte hinanden at kende drukket hver weekend, han stoppede fordi jeg ikke kunne acceptere det. jeg er nervøs for at han begynder igen (pga børnene)

vi har 2 børn den ene med diagnose (psykisk handicap)

kan man lade den ene bor hos mor og besøg far hver 2 weekend

og den anden være en uge hver sted??

og hvordan kan man ellers gøre???

og tænker så meget om han vil tage de hensyn til vores handicappet barn.

der er så mange tanker så jeg kan slet ikke få dem skrevet ned.

vi har også en del gæld, som mest stå i mandens navn men vil ikke bare lade ham ende med det hele (han er ikke så god til økonomi)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg overvejer meget stærkt at forlade min mand har overvejet det i et par år snart, men jeg er så meget i tvivl mest pga børnene.

jeg har så mange spørgsmål omkring hvordan alt kommer til at ende som ingen alligevel kan svare på

min mand har før vi lærte hinanden at kende drukket hver weekend, han stoppede fordi jeg ikke kunne acceptere det. jeg er nervøs for at han begynder igen (pga børnene)

vi har 2 børn den ene med diagnose (psykisk handicap)

kan man lade den ene bor hos mor og besøg far hver 2 weekend

og den anden være en uge hver sted??

og hvordan kan man ellers gøre???

og tænker så meget om han vil tage de hensyn til vores handicappet barn.

der er så mange tanker så jeg kan slet ikke få dem skrevet ned.

vi har også en del gæld, som mest stå i mandens navn men vil ikke bare lade ham ende med det hele (han er ikke så god til økonomi)

Jeg ved det hele lyder meget rodet men jeg ved værker hvor jeg skal starte eller slutte

Anmeld

24. februar 2015

April-baby

Nu er min mor smuttet fra min far, og de snakkede om hvordan de vil ha det skulle være, prøv at snak med ham om det, ved godt det er hårdt.

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Nu er min mor smuttet fra min far, og de snakkede om hvordan de vil ha det skulle være, prøv at snak med ham om det, ved godt det er hårdt.

Jeg ville bare helst have styr på det hele først. Da han nok bliver ked af det. Og det plejer at Være mig har har styr på alt ting.

Anmeld

24. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Jeg ville bare helst have styr på det hele først. Da han nok bliver ked af det. Og det plejer at Være mig har har styr på alt ting.

Hmm ja okay, så ved jeg det desværre ikke.

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Hmm ja okay, så ved jeg det desværre ikke.

Nej det ved jeg men tænkte at der måske var andre der havde stået i samme situation. 

Eller som havde forslag til hvad der måske ville Være bedst for børnene

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

Anonym skriver:

Nej det ved jeg men tænkte at der måske var andre der havde stået i samme situation. 

Eller som havde forslag til hvad der måske ville Være bedst for børnene

Børn har bedst af at være sammen.

Anmeld

25. februar 2015

Newsence

i princippet kan børnene godt have hver deres samværsordning da man jo går ud fra hvad der er bedst for det enkelte barn.. Og det sker også til tider men SF gør det ikke med mindre der er virkelige gode grunde... Men hvad I to aftaler selv ja det blander de sig ikke i.. Mit råd er at I får lavet en klar aftale med alt fra ferie, til hvem henter bringer og div. Eks. Sommerferie far bestemmer ferie i lige år mor i ulige år. Ferie skal være meldt til den anden senest 1 april ellers går retten til den anden forældre.. Hvor afleves barnet. Hvad hvis barnet er syg osv.. Og det skal så på skrift og underskrives... SF har en skabelon I kan bruge... Syntes da du skal lade være med at dømme ham på forhånd.. Han har ikke drukket siden så hvem siger han vil begynde igen.. OG du kan jo kun forlange han ikke gør det NÅR han har børnene. Resten af tiden skal du ikke blande dig i.. Men man kan ikke bare dømme en sådan og det vil du heller ikke få medhold i i SF..  

Mht. Til gæld jamen så lyder det som om du gerne vil hjælp og fint nok.. Men du skal være klar til at forlade ham.. At han ikke har styr på sin økonomi skal du heller ikke blande dig i. Så længe børnenes basale behov er dækket når de er der ja så er hans privat økonomi ikke dit anliggende mere hvis du forlader ham.. Så hver 100% klar til at give slip for det lyder det faktisk ikke til du er lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.