Babynest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.974 visninger
12 svar
7 synes godt om
24. februar 2015

Mille123

Jeg er helt ny i alt, hvad babyudstyr angår og man kan hurtig købe sig fattig i ting man alligevel ikke får brugt 

til jer som har en Babynest, bruger I dem eller er de spild af penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

amkjaer

Jeg har ingen erfaringer selv... endnu.. 

Min veninde har en og bruger hendes vildt meget.

Den er MONSTER nem selv at sy hvis du er bare en ganske lille smule fingernem. Jeg ved at stof og stil har et mønster på dem og det er den letteste sværhedsgrad.. billigt at lave selv så behøver man heller ikke ærgerligt sig så meget hvis man ikke får den brugt :-) 

Anmeld

24. februar 2015

Mille123

amkjaer skriver:

Jeg har ingen erfaringer selv... endnu.. 

Min veninde har en og bruger hendes vildt meget.

Den er MONSTER nem selv at sy hvis du er bare en ganske lille smule fingernem. Jeg ved at stof og stil har et mønster på dem og det er den letteste sværhedsgrad.. billigt at lave selv så behøver man heller ikke ærgerligt sig så meget hvis man ikke får den brugt :-) 

Jeg er alt andet end fingernem men har en svigerinde som vist nok kan at den hvis det er, og kan se de forhandles til omkring 550kr men ja ærgerlige penge at give ud, hvis den kun bliver til pynt - men tak for dit svar, især at din veninde bruger sin meget, det er jo en for og 0 i mod indtil videre

Anmeld

26. februar 2015

Millz81

Jeg hverken kan eller gider at sy selv Men jeg vælger at investere i en babynest nu her så den er klar til den lille kommer. Jeg tror jeg vil bruge den rigtig meget, så jeg kan ligge med hende i sengen - og hun stadig ligger trygt og godt

Anmeld

26. februar 2015

Mille123

Millz81 skriver:

Jeg hverken kan eller gider at sy selv Men jeg vælger at investere i en babynest nu her så den er klar til den lille kommer. Jeg tror jeg vil bruge den rigtig meget, så jeg kan ligge med hende i sengen - og hun stadig ligger trygt og godt

Ja det gør jeg også.... Jeg har i hvert fald ikke høre nogen skrive noget skidt om dem og de virker smarte

Anmeld

26. februar 2015

DortheL

Mille123 skriver:

Jeg er helt ny i alt, hvad babyudstyr angår og man kan hurtig købe sig fattig i ting man alligevel ikke får brugt 

Nu kommer jordens dummeste spørgsmål, måske... Men hvad bruger man en babynest til? 

Anmeld

26. februar 2015

Havfruen

Mille123 skriver:

Jeg har netop lige bestilt en i går 

Tænker at den er rigtig god at have i sengen, så baby kan ligge trygt og godt mellem os, uden at vi behøver bekymre os om at rulle over ham, eller komme til at dække ham med vores dyner. 

Man kan også bruge den i barnevognen til at starte med. 

Tror vi bliver rigtig glade for vores 

Anmeld

26. februar 2015

LinLin

Jeg har købt en men vi har ikke fået den brugt... Lia sover bedst og længst tid om natten når hun sover lige ved siden af/op ad mig. Så nu bliver den brugt som afskærmning så hun ikke kan trille ud af sengen.

Anmeld

26. februar 2015

mulleh

Jeg fik en af min søster i barselsgave. Og jeg bruger den hele tiden. Han sover i den både dag og nat. Og ligger i den hvis jeg lige skal noget. Jeg er super glad for den. Ville ikke undvære den. ��

Anmeld

26. februar 2015

Skouboe

Det er mit indtryk at de er ret populære rundt omkring. Jeg er ihvertfald blevet spurgt fra adskillige kanter om jeg ikke kan sy en til dem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.