April-baby skriver:
Ja, tiden går så langsom, vil bare gerne ha overs datter ud snart, både fordi at så slipper jeg for alle de smerter det nu indebære at være gravid, men os bare se ens barn, lærer hende at kende og vise hende frem! Så hvad gjorde i for at få tiden til at gå? Jeg er i uge 34+3 idag, og er sygemeldt. (:
Ved præcis hvordan du har det! Jeg skal også føde til april, og jeg vil også gerne snart se hvem der gemmer sig inden i den store mave - og ikke mindst glæder jeg mig til at få min krop igen.
Jeg arbejder stadig, men jeg har mange planer for hvad jeg vil får tiden til at gå med når jeg går på barsel, måske du kan bruge nogle af dem?
Jeg vel gerne lave en kollage med billeder af alle i familien til bebses værelse, så han kan se billeder af mormor, morfar, oldemor, oldefar osv. Regner med det tager et godt stykke tid, hvis det skal laves pænt om bare det at vælge billeder ud tager tid
Jeg vil også gerne lave et uro til at hænge over puslebordet. Der er massere af ideer på nettet. Jeg drømmer også om at male nogle forskellige disneyfigure på små lærreder der kan hænge på baby-værelset - nu er jeg ikke den store maler, så det er ikke sikkert de bliver gode nok til at hænge op, men det bliver sjovt at prøve.
Jeg har også tænkt mig at bage en masse brød og lave en masse retter jeg kan fryse ned i små potioner, for det tilfælde at jeg ikke har overskud til at lave mad lige når jeg har født.
Anmeld