Tiden går for langsom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
8 svar
8 synes godt om
24. februar 2015

April-baby

Ja, tiden går så langsom, vil bare gerne ha overs datter ud snart, både fordi at så slipper jeg for alle de smerter det nu indebære at være gravid, men os bare se ens barn, lærer hende at kende og vise hende frem! Så hvad gjorde i for at få tiden til at gå? Jeg er i uge 34+3 idag, og er sygemeldt. (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

AlberteSophie

April-baby skriver:

Ja, tiden går så langsom, vil bare gerne ha overs datter ud snart, både fordi at så slipper jeg for alle de smerter det nu indebære at være gravid, men os bare se ens barn, lærer hende at kende og vise hende frem! Så hvad gjorde i for at få tiden til at gå? Jeg er i uge 34+3 idag, og er sygemeldt. (:

Bare vent, om 6 mdr savner du din mave (; nyd det!

Anmeld

25. februar 2015

elskeratværemor

Jeg var også sygemeldt og gik hjemme, ventetiden var ulidelig fordi som du siger, man vil gerne ha baby ud osv... men brug tiden på at nyde maven og de skønne bevægelser derinde fra, du vil SÅ meget savne den når du har født;-) det lyder cliche agtigt, men det er sandt nok :-D

Anmeld

25. februar 2015

God-mor

April-baby skriver:

Ventetiden kan være hård den sidste tid, men helt ærligt prøv at nyd det. Sov længe, forkæl dig selv og nyd friheden nu. Inden du ser dig skal du føde, og det er fantastisk at blive mor! 

Anmeld

25. februar 2015

CH2012

April-baby skriver:

Jeg forstår dig godt....

Er pt. sygemeldt selv og synes også dagene bliver meget lange. Tænker du ville kunne lave nogle retter som I kan fryse ned,  som lige er til at tage op den første tid når baby er født. Det kan være kødsovs, lasagne,  Pizza snegle,  pølsehorn, boller, osv.

Derudover tænker jeg, at du ville kunne lave nogle kreative ting til babys værelse? Der er masser af inspiration at finde på hjemmesiden Pinterest.com - du skal bare oprette en bruger derinde, som ikk koster noget... Du får allerflest ideer frem hvis du søger på engelsk

Nu ved jeg ikk om du vil lave en barnets bog? Men måske du kunne begynde på noget dertil? Evt. finde på nogle spørgsmål som nogle af dine familiemedlemmer som svarer på i forhold til den baby bliver født. Fx hvordan var vejret da baby blev født, hvilke overskrifter var der den dag, osv.

Det var lige nogle af mine ideer

Anmeld

25. februar 2015

Lisette W

April-baby skriver:

Ved præcis hvordan du har det! Jeg skal også føde til april, og jeg vil også gerne snart se hvem der gemmer sig inden i den store mave - og ikke mindst glæder jeg mig til at få min krop igen.

Jeg arbejder stadig, men jeg har mange planer for hvad jeg vil får tiden til at gå med når jeg går på barsel, måske du kan bruge nogle af dem? 

Jeg vel gerne lave en kollage med billeder af alle i familien til bebses værelse, så han kan se billeder af mormor, morfar, oldemor, oldefar osv. Regner med det tager et godt stykke tid, hvis det skal laves pænt om bare det at vælge billeder ud tager tid

Jeg vil også gerne lave et uro til at hænge over puslebordet. Der er massere af ideer på nettet. Jeg drømmer også om at male nogle forskellige disneyfigure på små lærreder der kan hænge på baby-værelset - nu er jeg ikke den store maler, så det er ikke sikkert de bliver gode nok til at hænge op, men det bliver sjovt at prøve.

Jeg har også tænkt mig at bage en masse brød og lave en masse retter jeg kan fryse ned i små potioner, for det tilfælde at jeg ikke har overskud til at lave mad lige når jeg har født. 

Anmeld

25. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nyd tiden - den kommer aldrig tilbage

Anmeld

25. februar 2015

Stjerneskud84

Vil os sige, nyd det.. 

Anmeld

25. februar 2015

April-baby

MoarHvidovre skriver:

Nyd tiden - den kommer aldrig tilbage

Nyder det os, synes bare tiden går langsomt når man ingenting må. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.