Mon jeg var gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
3 svar
0 synes godt om
24. februar 2015

Anonym trådstarter

Manden og jeg besluttede os for at lave en bebs mere. Jeg ved vi ramte ægløsning for vi brugte ægløsningstest. Derfor var jeg meget sikker på at jeg var gravid, da jeg fik voldsomt ømme bryster, de voksede, brystvorten skiftede farve, og jeg fik de der niv og stik i underlivet. Præcis som ved sidste graviditet. Men bum så kom mens, jeg bløder meget i forhold til hvad jeg nogensinde har gjort før, og jeg har stadig brystspænding som jeg aldrig har haft udover sidst jeg var gravid og ammede. Tror faktisk selv jeg var gravid, men mistede det. Andre der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Meandu

Anonym skriver:

Manden og jeg besluttede os for at lave en bebs mere. Jeg ved vi ramte ægløsning for vi brugte ægløsningstest. Derfor var jeg meget sikker på at jeg var gravid, da jeg fik voldsomt ømme bryster, de voksede, brystvorten skiftede farve, og jeg fik de der niv og stik i underlivet. Præcis som ved sidste graviditet. Men bum så kom mens, jeg bløder meget i forhold til hvad jeg nogensinde har gjort før, og jeg har stadig brystspænding som jeg aldrig har haft udover sidst jeg var gravid og ammede. Tror faktisk selv jeg var gravid, men mistede det. Andre der har oplevet noget lignende?

Jeg oplevede præcis det samme. Plus metal smag i munden. Som sidste gang. Og så kom meget kraftig mens. Jeg tror også at jeg havde bio. Så træls. 

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

Ja det er sørme forvirrende, og ret irriterende. Håber snart du bliver gravid igen Tak for dit svar

Anmeld

24. februar 2015

Beem82

Det har jeg også prøvet og blev helt sur på mig selv da mens kom, for troede jeg havde tænkt så meget på det, at jeg havde fået indbildte symptomer. Især da de kom igen den næste måned. Men der blev de der sgu og der kom de to streger også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.