Finger sover

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
5 svar
2 synes godt om
24. februar 2015

gulisa

Jeg ville høre om andre har sådan at ens finger sover om natten / stikker min er begyndt her for de sidste par dage hvad tegn kan det være jeg har en måned til termin 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Dianabk

Havde det i min tidligere graviditet. Den endte med at hele min hånd sov og det strålede med smerter op i min skulder. Jeg var nød til at stå op flere gange om natten og gå og svinge med armen for at få det til at stoppe. Det kunne godt blive ved i op til 30-45 min 

Jeg begyndte at sove med en skinne på den hånd som var værst også fik jeg massage - det hjalp mig meget.

Anmeld

24. februar 2015

LilleLene

gulisa skriver:

Jeg ville høre om andre har sådan at ens finger sover om natten / stikker min er begyndt her for de sidste par dage hvad tegn kan det være jeg har en måned til termin 

Jeg har det også, det er pga væske i fingrene

Anmeld

24. februar 2015

Frk.S

Det lyder som karpaltunnelsyndrom. 

Jeg havde det i min første graviditet. Det var ikke kun om natten, men også om dagen - i et par fingre. Jeg var ved at blive sindssyg. 

Det går som regel over når du har født. 

Anmeld

24. februar 2015

B&J

De gjorde mine også mens jeg var gravid. Og det var ubehaligt når jeg sov og vågede eller hvis jeg var i bad fir strålerne ramte fingrene men da jeg havde født var det væk igen

Anmeld

24. februar 2015

alenemor42

Det er karpaltunnelsyndrom, jeg har også fået det i højre hånd og er hårdt ramt, mit er der både dag og nat og av altså.

De kloge siger det går væk efter fødslen. 

Jeg er i 28. Uge.... syntes 12 uger mere med det er uoverskueligt fordi jeg vågner rigtigt mange gange om natten pga. Af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.