Hej allesammen!
Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg fik den 6.januar en udskrabning efter MA uge 8/9... Det var forfærdeligt og vil gerne være gravid igen hurtigst muligt, for vi vil SÅ gerne være forældre!!!
Jeg fik ÆL ca. tre uger efter udskrabningen (tog æl-tests), fik derefter menstruation og er nu på dag 19 i cyklus og har taget ÆL-tests siden dag 6 i cyklus.. Dog uden nogle rigtig positive endnu. Jeg er klar over at det kan være at ÆL bare er forsinket - men det der forvirrer mig er at de bliver ved med at være næsten positive?! Som om den er lige på trapperne?! Det begyndte de at blive på cyklusdag 14 (før det var de heeelt negative)
Har efterhånden prøvet at tage æl-tests i flere cyklusser også før MA, så føler jeg efterhånden er god til at tyde dem og deres udvikling... og har også gemt testene til sammenligning og det plejer at være sådan at de går fra helt klart negative (med næsten usynlig streg) til næsten positive (som jeg har haft de sidste 6 dage) og så meget postive, et par timer eller dagen efter den næsten positive...
Billedet er fra seks dages tests, hvor jeg nogle dage har taget flere om dagen fordi jeg tænkte den var lige ved at være der..det er nemmere at se at de er næsten positive i virkeligheden...
synes det er meget mærkeligt, frustrerende og ikke rigtig til at blive klog på? Skulle jo både have ÆL nu og jeg har meget ømme bryster, der også ser ud til at være vokset (??
) og synes jeg mærker det "rumsterer" lidt i underlivet - men det har det gjort i mange dage nu... Jeg har ikke PCOS...
Jeg har haft noget ægløsningsslim-lign. noget - men det kan muligvis være gammel sæd der kommer ud, da vi jo prøver ihærdigt, da det hele tiden virker som om den er ved at være der...
Hvad tænker I at dette betyder?! jeg ville blive rigtig glad hvis nogle vil svare! Alle svar er en hjælp
Kh. fra mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld