HJælp til Æl-tests! Næsten positive x flere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
8 svar
2 synes godt om
24. februar 2015

MK09

Hej allesammen! 

Jeg har virkelig brug for hjælp! Jeg fik den 6.januar en udskrabning efter MA uge 8/9... Det var forfærdeligt og vil gerne være gravid igen hurtigst muligt, for vi vil SÅ gerne være forældre!!!

Jeg fik ÆL ca. tre uger efter udskrabningen (tog æl-tests), fik derefter menstruation og er nu på dag 19 i cyklus og har taget ÆL-tests siden dag 6 i cyklus.. Dog uden nogle rigtig positive endnu. Jeg er klar over at det kan være at ÆL bare er forsinket - men det der forvirrer  mig er at de bliver ved med at være næsten positive?! Som om den er lige på trapperne?! Det begyndte de at blive på cyklusdag 14 (før det var de heeelt negative)

Har efterhånden prøvet at tage æl-tests i flere cyklusser også før MA, så føler jeg efterhånden er god til at tyde dem og deres udvikling... og har også gemt testene til sammenligning og det plejer at være sådan at de går fra helt klart negative (med næsten usynlig streg) til næsten positive (som jeg har haft de sidste 6 dage) og så meget postive, et par timer eller dagen efter den næsten positive...

Billedet er fra seks dages tests, hvor jeg nogle dage har taget flere om dagen fordi jeg tænkte den var lige ved at være der..det er nemmere at se at de er næsten positive i virkeligheden...

synes det er meget mærkeligt, frustrerende og ikke rigtig til at blive klog på? Skulle jo både have ÆL nu og jeg har meget ømme bryster, der også ser ud til at være vokset (??) og synes jeg mærker det "rumsterer" lidt i underlivet - men det har det gjort i mange dage nu... Jeg har ikke PCOS...

Jeg har haft noget ægløsningsslim-lign. noget - men det kan muligvis være gammel sæd der kommer ud, da vi jo prøver ihærdigt, da det hele tiden virker som om den er ved at være der...

Hvad tænker I at dette betyder?! jeg ville blive rigtig glad hvis nogle vil svare! Alle svar er en hjælp

Kh. fra mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Johild

Der er desværre ingen positive... 

I min sidste cyklus så mine præcis ud som dine og der fik jeg ikke en positiv ÆL test...

den kom til gengæld denne cyklus...

For at den enten kommer eller at mens kommer så i kan komme igang med en ny omgang...

Anmeld

24. februar 2015

Mulle0802

Hvis du efter MA først fik æl på dag 21 - kan det samme vel ske?

jeg har i perioder først æl dag 21-23 så synes du skal holde ved. 

Anmeld

24. februar 2015

MK09

Johild skriver:

Der er desværre ingen positive... 

I min sidste cyklus så mine præcis ud som dine og der fik jeg ikke en positiv ÆL test...

den kom til gengæld denne cyklus...

For at den enten kommer eller at mens kommer så i kan komme igang med en ny omgang...

Nej, tænker heller ikke, at den har været der.. synes bare det er så mærkeligt at den ser ud til hele tiden at være lige på trapperne..Åååhh jeg håber virkelig ikke den bliver væk i denne cyklus - Kan næsten ikke holde ud at skulle vente og vente og ikke vide om kroppen er i orden... Så jeg krydser fingre for at den bare falder lidt sent... Tusind tak for dit svar!

Anmeld

24. februar 2015

MK09

Mulle0802 skriver:

Hvis du efter MA først fik æl på dag 21 - kan det samme vel ske?

jeg har i perioder først æl dag 21-23 så synes du skal holde ved. 

Ja, det tænker jeg umiddelbart også - undrer mig bare over, at jeg synes de tests virker som om den snart er der, i så mange dage i træk.. Og ja, så havde jeg håbet at min cyklus ville være lidt mere normal i denne omgang og de ikke fortsat ville være så lange  Men yes, må blive ved med at tænke og hååååbe... synes bare det er så hårdt og svært at tænke positivt hele tiden, lige pt...

Anmeld

24. februar 2015

Mulle0802

MK09 skriver:

Ja, det tænker jeg umiddelbart også - undrer mig bare over, at jeg synes de tests virker som om den snart er der, i så mange dage i træk.. Og ja, så havde jeg håbet at min cyklus ville være lidt mere normal i denne omgang og de ikke fortsat ville være så lange  Men yes, må blive ved med at tænke og hååååbe... synes bare det er så hårdt og svært at tænke positivt hele tiden, lige pt...

Ja det kan jeg godt forstå - men måske det tager lidt tid før den bliver normal igen. Men synes at have ført chancerne for gravidlitet er større når man lige har været gravid.  For dig det snart lykkes 

Anmeld

25. februar 2015

Mulle0802

Godt du fortsatte, kan se du har fået en positiv nu 

Anmeld

26. februar 2015

MK09

Mulle0802 skriver:

Godt du fortsatte, kan se du har fået en positiv nu 

Tusind tak, hvor er du sød! - og den er endnu mere positiv i dag, så nu er der vidst ingen tvivl længere 

Anmeld

26. februar 2015

Mulle0802

MK09 skriver:

Tusind tak, hvor er du sød! - og den er endnu mere positiv i dag, så nu er der vidst ingen tvivl længere 

Så er det bare på den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.