Kilder, kløe, svier, trykker i livmoder&skamben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
12 svar
1 synes godt om
24. februar 2015

Os&lilledig

Efter medicinsk abort grundet MA, har det kildet/kløet og sviet lidt i livmoderen på to specifikke punkter. Der er ikke infektions tegn overhoved og det er ikke smerter jeg har.. Nu er jeg så insemineret i fredags igen, og nu er det gået helt amok. Det kilder så meget og trykker ned over skambenet, at jeg må holde på det, for at få det til at stoppe .. Nogen der har prøvet det og hvad i al verden forårsager det..? ..?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Os&lilledig

Er jeg den eneste som har en ret fuckt up krop..? 

Anmeld

24. februar 2015

Mor05

Os&lilledig skriver:

Er jeg den eneste som har en ret fuckt up krop..? 

Hej. 

Jeg har oplevet noget ligende i forbindelse med en blære betændelse. 

Jeg skal selv insemineres fredag så vender jeg tilbage hvis jeg oplever noget som minder om det ��

måske det bare er fest i undervognen du er plaget af ��

Anmeld

24. februar 2015

Os&lilledig

Mor05 skriver:

Hej. 

Jeg har oplevet noget ligende i forbindelse med en blære betændelse. 

Jeg skal selv insemineres fredag så vender jeg tilbage hvis jeg oplever noget som minder om det ��

måske det bare er fest i undervognen du er plaget af ��

Det har jeg slet ikke tænkt var en mulighed. Måske jeg teste en gang.. 

De første 3 gange oplevede jeg ikke noget efter insemineringen. Men efter aborten og insemineringen, så er der altså fest.. For hold da op.!  

Anmeld

24. februar 2015

Mor05

Os&lilledig skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt var en mulighed. Måske jeg teste en gang.. 

De første 3 gange oplevede jeg ikke noget efter insemineringen. Men efter aborten og insemineringen, så er der altså fest.. For hold da op.!  

Hvornår har du testsag? 

Det kan også være fordi du har været så meget igennem at din krop reagere sådan.

det først gang jeg skal insemineres og har 3 fine æg, så håber på der kan lykkes den vej. 

Har en søn på 9 år som kom helt naturligt, men efter 2 år prøven er jeg ved at være træt. 

Så det blir spændende om jeg kan blive gravid efter denne her omgang 

Anmeld

24. februar 2015

Os&lilledig

Mor05 skriver:

Hvornår har du testsag? 

Det kan også være fordi du har været så meget igennem at din krop reagere sådan.

det først gang jeg skal insemineres og har 3 fine æg, så håber på der kan lykkes den vej. 

Har en søn på 9 år som kom helt naturligt, men efter 2 år prøven er jeg ved at være træt. 

Så det blir spændende om jeg kan blive gravid efter denne her omgang 

7/3 har jeg testsag. Der er meget lang tid..!!! 

Min krop har været udsat for 34 scanninger, passage undersøgelse, alverdens prøver og test og 4 insemineringen, 1 provokeret  abort forsiden lille mus døde . 1 omgang komplikation efter abort.. Er TRÆT nu..!  Vil være mor..!! og der sker ikke en skid..! 

3...? Woow..! Jeg dannet altid kun 1 æg.. Og på vores klinik må man ikke blive insemineret ved 3 æg. ALT over 2, så springer man over. 

Anmeld

24. februar 2015

Mor05

Os&lilledig skriver:

7/3 har jeg testsag. Der er meget lang tid..!!! 

Min krop har været udsat for 34 scanninger, passage undersøgelse, alverdens prøver og test og 4 insemineringen, 1 provokeret  abort forsiden lille mus døde . 1 omgang komplikation efter abort.. Er TRÆT nu..!  Vil være mor..!! og der sker ikke en skid..! 

3...? Woow..! Jeg dannet altid kun 1 æg.. Og på vores klinik må man ikke blive insemineret ved 3 æg. ALT over 2, så springer man over. 

Du har godt nok været meget igennem. 

Vi er på ivf syg i Fredericia. Der siger op til 3 æg er ok. 

Med er så gode og der mangler intet. Jeg har fået den bedst behandlingen men det stadig også kun min første. 

Det virker som om at det er sjældent at kvinder danner 3 æg, jeg har ikke læst om mange der har. 

Men det jo også 10 år siden jeg sidst var gravid så det hele bliver nyt igen jeg er 35 og synes at nu det sgu snart lidt sent

jeg håber du er gravid og alt bliver godt denne gang. 

Det kunne være sjovt at følges med nogen som har termin tæt på ens egen hvis det lykkes

Anmeld

24. februar 2015

Os&lilledig

Mor05 skriver:

Du har godt nok været meget igennem. 

Vi er på ivf syg i Fredericia. Der siger op til 3 æg er ok. 

Med er så gode og der mangler intet. Jeg har fået den bedst behandlingen men det stadig også kun min første. 

Det virker som om at det er sjældent at kvinder danner 3 æg, jeg har ikke læst om mange der har. 

Men det jo også 10 år siden jeg sidst var gravid så det hele bliver nyt igen jeg er 35 og synes at nu det sgu snart lidt sent

jeg håber du er gravid og alt bliver godt denne gang. 

Det kunne være sjovt at følges med nogen som har termin tæt på ens egen hvis det lykkes

Vi er i IUI forsøg.. Har mistet al energi og alle håb.. Tror aldrig jeg bliver mor  

Jeg er 27 kun.. 

Anmeld

24. februar 2015

Mor05

Os&lilledig skriver:

Vi er i IUI forsøg.. Har mistet al energi og alle håb.. Tror aldrig jeg bliver mor  

Jeg er 27 kun.. 

Sådan må du ikke tænke, den skal nok komme. Men det kan være svært at se lyset når du har gået så længe i mørket. 

Jeg tror du er gravid nu  

Anmeld

24. februar 2015

Os&lilledig

Mor05 skriver:

Sådan må du ikke tænke, den skal nok komme. Men det kan være svært at se lyset når du har gået så længe i mørket. 

Jeg tror du er gravid nu  

Tør aldrig håbe på noget igen. Så er smerten og skuffelsen ikke lige så stor.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.