Hvor hurtigt blev i gravide efter SA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
7 svar
1 synes godt om
23. februar 2015

Anonym trådstarter

Spørgsmålet er mest henvendt til jer som blev gravid i første forsøg inden SA? Hvor lang tid gik der inden i blev gravide igen efter HCG var ude af kroppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Tutter92

Anonym skriver:

Spørgsmålet er mest henvendt til jer som blev gravid i første forsøg inden SA? Hvor lang tid gik der inden i blev gravide igen efter HCG var ude af kroppen?

Jeg nåede slet ikke at have min 'mens før jeg blev gravid igen efter sa. Men denne gang aborterede jeg også. Efter det gik der ca. 4 måneder før jeg blev gravid igen, og nu har jeg så min lille dreng :-)

Anmeld

24. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Vi blev gravide i første forsøg men efter sa tog det 2 år. Det kan dog ikke sammenlignes da det viste sig min mand havde få gode soldater og vi røg i behandling.  

Anmeld

24. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Første gang var jeg 6+ og der gik der vist 5-6mdr før det lykkes igen 

Anden gang nåede jeg næsten ingen gang at opdage jeg var gravid 4+ 

Men der blev jeg så gravid måneden efter allerede 

Anmeld

26. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak for svar. Flere?

Anmeld

26. februar 2015

NBNixen

Vores første endte desværre i en Spontan Abort Juli 2014 hvor vi var ca. 9+? og tror mit HCG var mere eller mindre helt ude i september og nåede at havde min menstruation i oktober og november, hvor jeg så blev gravid i December og er nu 13+0

Anmeld

27. februar 2015

hejmeddig10

Jeg havde en sa i marts, og var gravid igen i Maj. (: 

Anmeld

27. februar 2015

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

jeg havde en SA i slut september 2014 og har idag lige testet positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.