Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Spørgsmålet er mest henvendt til jer som blev gravid i første forsøg inden SA? Hvor lang tid gik der inden i blev gravide igen efter HCG var ude af kroppen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Spørgsmålet er mest henvendt til jer som blev gravid i første forsøg inden SA? Hvor lang tid gik der inden i blev gravide igen efter HCG var ude af kroppen?
Jeg nåede slet ikke at have min 'mens før jeg blev gravid igen efter sa. Men denne gang aborterede jeg også. Efter det gik der ca. 4 måneder før jeg blev gravid igen, og nu har jeg så min lille dreng :-)
Vi blev gravide i første forsøg men efter sa tog det 2 år. Det kan dog ikke sammenlignes da det viste sig min mand havde få gode soldater og vi røg i behandling.
Første gang var jeg 6+ og der gik der vist 5-6mdr før det lykkes igen
Anden gang nåede jeg næsten ingen gang at opdage jeg var gravid 4+
Men der blev jeg så gravid måneden efter allerede
Tak for svar. Flere?
Vores første endte desværre i en Spontan Abort Juli 2014 hvor vi var ca. 9+? og tror mit HCG var mere eller mindre helt ude i september og nåede at havde min menstruation i oktober og november, hvor jeg så blev gravid i December og er nu 13+0
Jeg havde en sa i marts, og var gravid igen i Maj. (:
jeg havde en SA i slut september 2014 og har idag lige testet positiv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128