Rygestop (praletråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
8 svar
15 synes godt om
23. februar 2015

Flødebollen

En uge.

Så længe har jeg ikke tændt en smøg. Sikke en sejr, især når den uge har været fyldt med mange anledninger, hvor jeg før ville have røget som en gal. 

Jeg er stolt af at lykkes og stolt af at jeg gør det her for min krop. 

Jeg tror på, det også er SÅ meget bedre for fertilitet osv.

jer der overvejer, men tvivler på jer selv: læs bogen :endelig ikkeryger - for kvinder , af Allen Carr. Det giver mening det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Flødebollen

Flødebollen skriver:

En uge.

Så længe har jeg ikke tændt en smøg. Sikke en sejr, især når den uge har været fyldt med mange anledninger, hvor jeg før ville have røget som en gal. 

jer der overvejer, men tvivler på jer selv: læs bogen :endelig ikkeryger - for kvinder , af Allen Carr. Det giver mening det hele

Og så kan jeg jo kun gisne om, hvorvidt min SA skyldtes rygning 

Anmeld

23. februar 2015

Malene76

Flødebollen skriver:

En uge.

Respekt. Du er så sej.  

Kh. Malene

Anmeld

23. februar 2015

April-baby

Bliv ved! Jeg stoppede for tre år og fire måneder siden, har ikke været gladere! 

Du kan roligt være stolt af dig selv! ��

Anmeld

23. februar 2015

Cassiopeia

Super flot!!  Selvom det ind i mellem kan være hårdt så hold fast, man bliver en helt anden person og du sparer en helvedes masse penge!!  

Anmeld

23. februar 2015

HappyOne

Flødebollen skriver:

En uge.

Det er super godt gået!

Begyndte selv at ryge da jeg var 13 og stoppede som 19 årig, så ved hvor hårdt det er Har været røgfri i 2 år 

Anmeld

23. februar 2015

Lilotte87

STORT tillykke! Hvor sejt! 

Jeg læste selv endelig ikke ryger for kvinder og gik fra to pakker om dagen til nul og niks. Det er 2,5 år siden og jeg ELSKER livet som ikkeryger og elsker elsker ELSKER at min datter på 20 måneder ikke lugter af røg. 

Klap dig selv på skulderen 

Anmeld

24. februar 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Tillykke med dit flotte rygestop 

Jeg læste den bog for 4-5 år siden, og den gjorde nul og niks for mig 

Jeg har ikke motivationen og lysten til at stoppe pt, men det kommer nok en gang

Anmeld

24. februar 2015

fruD

Sejt - stort tillykke. Og keep on going  Jeg har selv været røgfri i 4,5 år nu. Og savner det kun meget sjældent. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.