Ondt i maven :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. februar 2015

Babyklokke

Hej piger 

Jeg har idag haft ondt i min mave på en måde som jeg ikke har prøvet før. 

Det er hele maven som gør lidt ondt. Det spænder og min mave virker hård. Det niver også lidt under mine ribben. 

Hvad kan det være? Bør jeg være nervøs. 

Det er ikke en voldsom smerte, men sådan ubehag kan man kalde det. 

Jeg er 27 + 0 idag. 

Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Det er sikkert plukveer, hvis maven bliver hård og spændt..

Anmeld

23. februar 2015

Babyklokke

Er det så normalt og okay, at det har været det lidt on/off hele dagen?

Anmeld

23. februar 2015

Bb2015

Babyklokke skriver:

Er det så normalt og okay, at det har været det lidt on/off hele dagen?

Det lyder som plukkeveer, men de skal helst ikke blive regelmæssige eller gøre ondt. Hvis du er meget nervøs er det en god idé at kontakte din læge eller fødegangen 

Anmeld

23. februar 2015

migxher

Det lyder som plukkeveer, men de må ikke være regelmæssige og de må endelig ikke gøre ondt! Specielt ikke, når du ikke er længere henne (: Forsætter det ville jeg nok ringe til fødegangen.
Men jeg tænker lidt om du måske har forstoppelse? Jeg oplevede nemlig noget lignende for et par uger siden, er 38+1, og troede næsten det var fødslen der var igang, men jeg havde bare mega hård mave og var forstoppet. Så fik jeg noget imod det og så gik det væk. 

Anmeld

23. februar 2015

Babyklokke

migxher skriver:

Det lyder som plukkeveer, men de må ikke være regelmæssige og de må endelig ikke gøre ondt! Specielt ikke, når du ikke er længere henne (: Forsætter det ville jeg nok ringe til fødegangen.
Men jeg tænker lidt om du måske har forstoppelse? Jeg oplevede nemlig noget lignende for et par uger siden, er 38+1, og troede næsten det var fødslen der var igang, men jeg havde bare mega hård mave og var forstoppet. Så fik jeg noget imod det og så gik det væk. 

Jamen det kunne egentlig godt være. Føler mig lidt oppustet / utilpas i maven. Det må jeg lige holde øje med :-) 

Anmeld

23. februar 2015

Babyklokke

Tusinde tak for jeres svar alle sammen :-) 

Hvis det bliver værre tror jeg at jeg kontakter lægen/fødegangen. 

Det er heldigvis blevet mildere her til aften :-) 

Anmeld

23. februar 2015

Stjerneskud84

Babyklokke skriver:

Hej piger 

Jeg har idag haft ondt i min mave på en måde som jeg ikke har prøvet før. 

Det er hele maven som gør lidt ondt. Det spænder og min mave virker hård. Det niver også lidt under mine ribben. 

Hvad kan det være? Bør jeg være nervøs. 

Det er ikke en voldsom smerte, men sådan ubehag kan man kalde det. 

Jeg er 27 + 0 idag. 

Håber i kan hjælpe mig 

Det lyder meget som plukkeveer. 

Anmeld

23. februar 2015

Stjerneskud84

Hvordan er det nu? Vil sige at du skal kontakte læge eller fødegangen, hvis du er utryg og det stadig er som tidligere... De må ikke blive regelmæssige...

Anmeld

23. februar 2015

Babyklokke

Stjerneskud84 skriver:

Hvordan er det nu? Vil sige at du skal kontakte læge eller fødegangen, hvis du er utryg og det stadig er som tidligere... De må ikke blive regelmæssige...

Det er meget bedre nu her. Jeg kan godt få et lille niv, men det er kortvarigt og har kun været der ganske få gange her til aften. I forhold til tidligere idag, hvor jeg havde dette niv konstant.. 

Jeg havde faktisk ikke tænkt at det kunne være plukveer. Jeg havde håbet lidt på at 'maven bare vokser' og at det var derfor at det hev og gjorde lidt ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.