Hjælp! Har brug for nogle meninger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.020 visninger
10 svar
1 synes godt om
23. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig forvirret..

Idag er det dag 35 i cyklus.. jeg har stadig ikke menstruation og har aldrig haft en så lang cyklus?! 

I underlivet føles det lidt som om, at jeg har menstruation, uden at have det.. I stedet har jeg okay meget udflåd, lidt øm i lænden, men har ikke kvalme eller noget andet.. 

Og jeg tog en test i fredags, som viste negativ.. 

Har I nogensinde haft det på den måde? Nogen der ved om det er normalt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Idag er det dag 35 i cyklus.. jeg har stadig ikke menstruation og har aldrig haft en så lang cyklus?! 

I underlivet føles det lidt som om, at jeg har menstruation, uden at have det.. I stedet har jeg okay meget udflåd, lidt øm i lænden, men har ikke kvalme eller noget andet.. 

Der er jo som bekendt kun én vej frem - få taget endnu en test.

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Der er jo som bekendt kun én vej frem - få taget endnu en test.

Har læst mig frem til, at det bedste tidspunkt skulle være morgenurin. Har drukket en masse vand og det kan også være med til at få et negativt svar 

Men har du haft det sådan før?

Anmeld

23. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Anonym skriver:

Har læst mig frem til, at det bedste tidspunkt skulle være morgenurin. Har drukket en masse vand og det kan også være med til at få et negativt svar 

Men har du haft det sådan før?

Når du er gået over tid, bør du kunne teste senere på dagen også. Men for at være på den sikre side, kan du vente til i morgen tidlig. 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Når du er gået over tid, bør du kunne teste senere på dagen også. Men for at være på den sikre side, kan du vente til i morgen tidlig. 

Det føles som om, at der er en evighed til morgen 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Hvad tænker i andre?

Har i prøvet det før? 

Anmeld

23. februar 2015

mor88

Anonym skriver:

På cyklus 35 dag testede jeg meget positiv på aftenurin

Anmeld

23. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Man kan også bilde sig selv ind at man nok er gravid, og så reagerer kroppen med en masse symptomer. F.eks. udebleven mens. Man kan faktisk forskydde mens rigtig meget på den måde. Det bedste råd er at du forsøger at slappe lidt af omkring det, tænker på noget andet og ja, evt tester igen. Men lad være med at test amok, for så tænker du mere på det og risikerer at udskydde mens endnu mere. - Hvis altså du ikke er gravid. Der er jo nogle der først kan teste sent.

Anmeld

24. februar 2015

Anonym trådstarter

MummiT skriver:

Man kan også bilde sig selv ind at man nok er gravid, og så reagerer kroppen med en masse symptomer. F.eks. udebleven mens. Man kan faktisk forskydde mens rigtig meget på den måde. Det bedste råd er at du forsøger at slappe lidt af omkring det, tænker på noget andet og ja, evt tester igen. Men lad være med at test amok, for så tænker du mere på det og risikerer at udskydde mens endnu mere. - Hvis altså du ikke er gravid. Der er jo nogle der først kan teste sent.

Har testet i morges.. og den viser stadig negativ.. Jeg tror at du har ret i, at jeg tænker for meget  Det var da godt nok skuffende.. 

Anmeld

27. februar 2015

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Har testet i morges.. og den viser stadig negativ.. Jeg tror at du har ret i, at jeg tænker for meget  Det var da godt nok skuffende.. 

som andre har skrevet kan det at man tænker over det eller virkelig ønsker det gøre at kroppen tror på det og derved giver dig alle symptomerne på det. Min læge gav mig et godt råd som har hjulpet hver gang jeg er gået et par dage over tid og testet negativ og det var at en god omgang sex kan fremprovokere mens når den ikke er dukket op, evt prøv det ellers er der ikke andet for end at blive ved med at sige til dig selv at du ikke er gravid og tænke på noget andet, sæt et eller andet projekt igang så skal den nok komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.