min søns 4års fødselsdag gave list`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
9 svar
3 synes godt om
23. februar 2015

Moar2011

min skønne dreng bliver snart 4år, jeg er lidt på barbund hvad jeg skal ønske mig til ham, hans egen forslag er biler, traktor, lastbiler som han har milioner af i forvejen bare forskellige farver, slag, og str smiler 

jeg tænker lidt:

- spil (hvor man skal samle tre pulseprikker, feks et æble, hvor kommer det fra, det kommer fra et træ, hvad kan man bruge æblet til, jamen det kan man bruge til at bage æblekage og så dannet det tilsidst et æble. netto har spillet lige nu)

- spil hvor man skal lærer og tælle, og så pare antallet sammen med tallet.

- malebog + tusser.

OG SÅ KOMMER I IND I BILLEDET - TAGER MED KYS HÅND I MOD FORSLAG? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Hvad med nogle oplevelser med ham vis han har så meget legetøj ? 

Jeg tænker en tur i svømmehal (badeland) 

Legeland. Zoo osv 

Ville han da sikker blive glad for vis han får gavekort med billeder på så i kan vise og fortælle ham hvad i skal 

Anmeld

23. februar 2015

Moar2011

anna111 skriver:

Hvad med nogle oplevelser med ham vis han har så meget legetøj ? 

Jeg tænker en tur i svømmehal (badeland) 

Legeland. Zoo osv 

Ville han da sikker blive glad for vis han får gavekort med billeder på så i kan vise og fortælle ham hvad i skal 

Han har rigtig meget legetøj . 

Hammer go ide

Anmeld

23. februar 2015

TNBC

Storms-Mor skriver:

min skønne dreng bliver snart 4år, jeg er lidt på barbund hvad jeg skal ønske mig til ham, hans egen forslag er biler, traktor, lastbiler som han har milioner af i forvejen bare forskellige farver, slag, og str smiler 

jeg tænker lidt:

- spil (hvor man skal samle tre pulseprikker, feks et æble, hvor kommer det fra, det kommer fra et træ, hvad kan man bruge æblet til, jamen det kan man bruge til at bage æblekage og så dannet det tilsidst et æble. netto har spillet lige nu)

- malebog + tusser.

Hvad med og se om der ikke teaterforestilling/andet i nærheden af jer, til hans aldersgruppe...?

Hvad med vendespil? 

En bog hvor han kan lære at skrive bogstaver/tal?

Anmeld

23. februar 2015

LinLin

Min søn på 4 elsker dinosaurer! Han er vild med både figurer, film/programmer og bøger med/af dem.

Hvad med bøger i det hele taget? Han har også mange af dem? Ellers kan jeg komme med et par forslag 

Anmeld

23. februar 2015

Moar2011

LinLin skriver:

Min søn på 4 elsker dinosaurer! Han er vild med både figurer, film/programmer og bøger med/af dem.

Hvad med bøger i det hele taget? Han har også mange af dem? Ellers kan jeg komme med et par forslag 

Der er storm mere til Lotte og totte bøger det hvertfald dem han henter når det er sove tid

Anmeld

23. februar 2015

Moar2011

Yurie skriver:

Hvad med og se om der ikke teaterforestilling/andet i nærheden af jer, til hans aldersgruppe...?

Hvad med vendespil? 

En bog hvor han kan lære at skrive bogstaver/tal?

Vendespil spiller vi tit og han elsker det  

Anmeld

23. februar 2015

K&S

Storms-Mor skriver:

jeg tænker lidt:

- malebog + tusser.

Uno junior, Hr. Skæg spil, klodsmajor er store hit herhjemme, og ellers bliver der leget meget med LEGO 

Anmeld

24. februar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jakob Martin strid har lavet nogle rigtig gode og sjove børnebøger - vi har: lille frø, da lille Madsens hus blæste væk og mustaffas kiosk. 

Vi har brætspillene: storm laver madpakker og storm siger goddag og farvel. Det er en blanding af billedlotteri og vendespil og findes i flere versioner. Vi synes de er rigtige hyggelige 

der er lige hvad jeg kunne komme i tanke om som ikke er legetøj 

Anmeld

24. februar 2015

EAF

Storms-Mor skriver:

jeg tænker lidt:

- malebog + tusser.

Biograftur  

Ellers tag et kig på denne side på dette link 

http://www.legeakademiet.dk/pl/Aldersgrupper-Legetøj-4-6-år-Vis-alt-legetøj-4-6-år_60394.aspx  Til inspiration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.