Hvad tjener en SOSU ind midtjylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.954 visninger
7 svar
1 synes godt om
23. februar 2015

Mynthe_Mus

Hejsa :-) 

Jeg læser til sygeplejeske, men uddannelse er meget hård, og nu er der opstået en mulighed, for, at tage SOSU på 6 måneder, med den tid jeg HAR læse til sygeplejeske. 

- Det tror jeg, jeg er nød til lige nu. 

- MEN hvad tjener i SOSU assistenter? 

Jeg kan finde på nettet alt fra 18.000 til 24.000 :/ 

Hvad er rigtigt? :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

vissevasse

Jeg arbejder som sosu assistent i Østjylland på 37 timer, dagvagt i hverdage og aftenvagt hver 2. weekend, jeg får 17-18.000 udbetalt og er rimeligt nyuddannet. Kan ikke huske min grundløn 

Anmeld

23. februar 2015

Mynthe_Mus

vissevasse skriver:

Jeg arbejder som sosu assistent i Østjylland på 37 timer, dagvagt i hverdage og aftenvagt hver 2. weekend, jeg får 17-18.000 udbetalt og er rimeligt nyuddannet. Kan ikke huske min grundløn 

Nu spørge jeg måske dumt med social assistent er det samme, som Social og sundhedsassistent, rigth? :-) 

Anmeld

23. februar 2015

Mynthe_Mus

23. februar 2015

vissevasse

Mynthe_Mus skriver:

Nu spørge jeg måske dumt med social assistent er det samme, som Social og sundhedsassistent, rigth? :-) 

Det tror jeg da. Men har ikke rigtigt hørt social og sundhedsassistent blive kaldt for social assistent før? 

Anmeld

23. februar 2015

1977

Profilbillede for 1977

Jeg blev uddannet for  knap 2 år siden. Jeg er ansat i en 0 kommune på 32 timer. Det giver en grundløn på 18900. Men da jeg har div kvalifikationer og funktioner ender jeg med 6 ekstra løntrin på 20.833. Alt før skat. Så kommer aften og weekendtillæg oveni. 

Anmeld

23. februar 2015

Mynthe_Mus

Jeanne skriver:

Jeg blev uddannet for  knap 2 år siden. Jeg er ansat i en 0 kommune på 32 timer. Det giver en grundløn på 18900. Men da jeg har div kvalifikationer og funktioner ender jeg med 6 ekstra løntrin på 20.833. Alt før skat. Så kommer aften og weekendtillæg oveni. 

Okay tak for svaret. 

Anmeld

28. februar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår
Mynthe_Mus skriver:

Hejsa :-) 

Jeg læser til sygeplejeske, men uddannelse er meget hård, og nu er der opstået en mulighed, for, at tage SOSU på 6 måneder, med den tid jeg HAR læse til sygeplejeske. 

- Det tror jeg, jeg er nød til lige nu. 

- MEN hvad tjener i SOSU assistenter? 

Jeg kan finde på nettet alt fra 18.000 til 24.000 :/ 

Hvad er rigtigt? :-) 

Hej  

Jeg er bare nysgerrig på hvordan du kan læse assistent på 6 måneder?  

Hvor langt var du på sygeplejestudiet?  Og hvordan har du fået den mulighed? 

Håber du vil uddybe lidt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.