KOLDE hænder og fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.876 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. august 2009

Ayasmor

Sagen er den at min 8 mdr. gamle datter ofte har iskolde fødder og hænder.. Det har hun også nu, på trods er langærmet body, længærmet trøje, strømpebukser samt futter (fløjl fra babysam). Om natten sover hun med futterne, for ellers er fødderne helt blå. Hvad skal jeg gøre for at få noget varme i dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Sagen er den at min 8 mdr. gamle datter ofte har iskolde fødder og hænder.. Det har hun også nu, på trods er langærmet body, længærmet trøje, strømpebukser samt futter (fløjl fra babysam). Om natten sover hun med futterne, for ellers er fødderne helt blå. Hvad skal jeg gøre for at få noget varme i dem?

Får hun nok væske i løbet af dagen?

Fik af vide af en vagtlæge engang at det var tegn på barnet ikke fik nok væske, men om det også gælder når det er hverdag det er sådan det ved jeg godt nok ikke.

Vi er så heldige at Emil kan sove uden strømper, er også godt fordi han piller dem af hehe

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Nåå Lille pus. Det da os helt vild hun stadig er kold med alt det tøj.

Lucas er en MEGET varm dreng så han har ikk så meget tøj på en kortærmet body et par bukser og en langærmet trøje og selv strømper når han sover har han kun nattøj på ingen body eller strømmer for så bliver han brand varm. 

Anmeld

30. august 2009

kiroo

i starten har børn tit kolde fødder og hænder, og de skyldes blodomløbet i dem.. men efer 8 md. skulle de da gerne virke. Jeg ville nok lige få de tjekket hos lægen..

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Nåå Lille pus. Det da os helt vild hun stadig er kold med alt det tøj.

Lucas er en MEGET varm dreng så han har ikk så meget tøj på en kortærmet body et par bukser og en langærmet trøje og selv strømper når han sover har han kun nattøj på ingen body eller strømmer for så bliver han brand varm. 

Sådan er Emil også, han koger nærmest.

har prøvet at ligge ham i seng i bare en body, så kan han være våd af sved når han vågner.

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Sådan er Emil også, han koger nærmest.

har prøvet at ligge ham i seng i bare en body, så kan han være våd af sved når han vågner.

Det kan Julie os... Hun har os tendens til kolde hænder og fødder...

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Det kan Julie os... Hun har os tendens til kolde hænder og fødder...

Emil kan også godt få kode hænder og fødder men det er sjældent efterhånden

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Emil kan også godt få kode hænder og fødder men det er sjældent efterhånden

Dejligt... Så står den på sandwich i dag... Hos jer...

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Dejligt... Så står den på sandwich i dag... Hos jer...

hehe ja

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

hehe ja

Mums.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.