Vil i lige sende jeres mening hurtigt? billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2015

BinaMor

Maja88 skriver:

Havde hun mange der?? For ellers kan man godt få det igen

mener vi talte det 30-40 stks. ikke vildt voldsomt. hendes søster var hårdere ramt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

TNBC

BinaMor skriver:

mener vi talte det 30-40 stks. ikke vildt voldsomt. hendes søster var hårdere ramt

Ærgeligt at lægen her i huset er taget på arbejde,  ellers kunne jeg have vist hende billeder og se hvad hun mente. Men hun er ikke hjemme før ved 14-15tiden(15-16 hos jer) 

Men min første tanke var også helt sikkert skoldkopper, når de klør meget og hun er utilpas. 

Så jeg ville få det tjekket.

Anmeld

23. februar 2015

BinaMor

Yurie skriver:

Ærgeligt at lægen her i huset er taget på arbejde,  ellers kunne jeg have vist hende billeder og se hvad hun mente. Men hun er ikke hjemme før ved 14-15tiden(15-16 hos jer) 

Men min første tanke var også helt sikkert skoldkopper, når de klør meget og hun er utilpas. 

Så jeg ville få det tjekket.

tak for tanken dog!

de har ringet, at det er ok hun bliver tilset 11.40.. pyy.. stempet som pyldre-presse mor dernede men kom da igennem.

Anmeld

23. februar 2015

TNBC

BinaMor skriver:

tak for tanken dog!

de har ringet, at det er ok hun bliver tilset 11.40.. pyy.. stempet som pyldre-presse mor dernede men kom da igennem.

Selv tak..

Der er sku ikke noget pylret over en, når ens barn har det dårligt og ser sådan der ud.. 

Og hvis en læge(var det en læge?) siger at det ikke er skoldkopper, må man da komme med et andet bud, når barnet har det dårligt. Jeg ville sku også have banket i bordet og sagt; jeg vil have min datter undersøgt, for hun har det sku dårligt. 

Og hvis det er skoldkopper, så ville jeg da lige sige noget til ham der sagde det ikke var

Anmeld

23. februar 2015

(august)

De kan sagtens få skoldkopper to gange hvis ikke de får nok virus første gang. Begge mine to store har haft det 2 gange hver. 

Anmeld

23. februar 2015

lineog4

Jeg ville sådanne set ikke være nervøs, for ville bare gå ud fra det bar skoldkopper... Og så bare føle mig rigtig uheldig at lige præcis min pode fik det flere gange 

Men god ide lægen lige kigger på det så I kan få ro.

Anmeld

23. februar 2015

lenemor77

Sådan så vores datter også pludselig ud. Der gik dog infektion i et par af dem, så lægen podede dem. De kaldte dem falske skoldkopper. De ligner og opfører sig næsten som almindelige, hvorfor mange forveksler dem. Der var ihvertifald mange i vuggeren, som fik samme diagnose i samme uge. Så vi afventer stadig de "rigtige" skoldkopper. God bedring med datteren. 

Anmeld

23. februar 2015

Stjerneskud84

Det der skal helt bestemt tilses.. Synes det ligner skoldkopper.. 

Anmeld

23. februar 2015

jenny4

Hvad sagde lægen?

Anmeld

23. februar 2015

April-baby

Kan man godt få skoldkopper som 19 årige? ��.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.