Er jeg bare pylret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. februar 2015

Anonym trådstarter

Ved faktisk ikke hvor denne dabat høre under... 

Men nå, jeg har oplevet her til aften og igår aftes at have en neget stærk hovedpine, faktisk så meget at det følelse som om mine øre springer , en voldsom kvalme, og svimmelhed. Det starter altid om aften. Min mave har os været hård men kun øverst på maven hvis i forstår, plus mange smerter i bækken/lænden. Hvilket jeg har dagligt men dette var meget værre. Fik pludselig hjerte bankende og begyndte bare at svede som om jeg havde været ude og løbe en lang tur.. Er jeg skør eller er jeg ved at blive syg? Skal siges har det kun sådan her om aften/natten. Er i uge 34+1. Skal lige siges min mave har været meget hård de seneste par dage..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2015

Newsence

Det er jo ikke normalt så jeg ville i den grad få det tjekket.. Det kan godt være det ikke er noget men hellere blive tjekket en gang for meget end den ene alt afgørende gang for lidt for den kan man ikke gøre om... Så kontakt lægen gerne her om aften hvor du har det så de kan se hvad det er der sker 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

Det er jo ikke normalt så jeg ville i den grad få det tjekket.. Det kan godt være det ikke er noget men hellere blive tjekket en gang for meget end den ene alt afgørende gang for lidt for den kan man ikke gøre om... Så kontakt lægen gerne her om aften hvor du har det så de kan se hvad det er der sker 

Tak for svar, det vil jeg gøre.

Anmeld

23. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den del med kraftig hovedepine, hjertebanken og trykken i ørne lyder som da jeg havde svangerskabsforgiftning.

Jeg følte også en smule det med at maven blev hård på en anden måde, end bare alm plukveer.

Fik mega kvalme, kastede op, og blev extra lys og lysfølsom.

Syntes helt sikkert at du ska blive tjekket. Vh stine

Anmeld

23. februar 2015

klmf

Du skal have fat i din JM eller fødegangen, du skal tjekkes i dag! Det kan være fredeligt, men det kan også lyde som svangerskabsforgiftning. 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Den del med kraftig hovedepine, hjertebanken og trykken i ørne lyder som da jeg havde svangerskabsforgiftning.

Jeg følte også en smule det med at maven blev hård på en anden måde, end bare alm plukveer.

Fik mega kvalme, kastede op, og blev extra lys og lysfølsom.

Syntes helt sikkert at du ska blive tjekket. Vh stine

Vagtlægen vil bestemt ik gøre noget, da det er omgangs syge over hele landet :/.

men forstår ikke hvorfor jeg kun har det om aften. 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Du skal have fat i din JM eller fødegangen, du skal tjekkes i dag! Det kan være fredeligt, men det kan også lyde som svangerskabsforgiftning. 

Jeg ringer til min læge nu her og høre om de evt ik har en akut tid.. 

Anmeld

23. februar 2015

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg synes du bør ringe og tale med din JM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.