Jeg syntes du skal gøre lige det, du har behov for! 
Men jeg syntes tippet om ikke, at gå helt overboard eller købe store ting er god - for det er svært, at vide hvad man reelt føler for tingene når man så først er gravid, og får en ide om "hvem" baby er..
Jeg havde også svært ved, at holde mig fra børneafdelingen i forskellige butikker. Samt at kigge på div. hjemmesider med ting og gode ideer, men jeg købte ingenting - hvilket jeg var glad for da jeg først blev gravid (efter 9 mdr) for jeg tror ikke jeg ville have samme "forhold" til det, som det jeg nu går og vælger til lige præcis ham i maven.
Men jeg trak så også fuldstændigt i land da jeg først blev gravid, alt det jeg før graviditeten bare skulle eje, har jeg ikke købt. Og jeg gik "først" igang med små indkøb omkring 20. uge. Jeg havde SÅ svært ved, at købe ting til "noget" som jeg ikke vidste om var ok, eller havde en ide om hvem han/hun var. Det syntes jeg er kommet ud hvor jeg mærker ham og har set ham flere gange - så vi er laaaangt fra klar, selvom jeg er i 31. uge. No stress 
Men ja, nu blev det langt - gør som du har behov, det skal andre ikke blande sig i! Og så held og lykke - jeg håber du snart skal til, at købe ind til en baby i maven 

Anmeld