Mor/søn ferie med 5-årig? London?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
7 svar
1 synes godt om
22. februar 2015

Kindfed

Min søn fylder fem om nogen måneder, og i den anledning vil jeg gerne tage ham med på en mor/søn ferie uden far og lillesøster. Han er ret vild med idéen om at komme til London, for der har hans far og jeg været en del - er der nogen, der har har erfaring med den slags? Er han måske stadig for lille til rigtigt at få noget ud af byen ift bare en tur til Århus, tænker jeg?

Og, er der andre byer indenfor nogenlunde samme radius, som kunne være en god mulighed (gerne med konkrete oplevelsesforslag )?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Cirkus1900

Kindfed skriver:

Min søn fylder fem om nogen måneder, og i den anledning vil jeg gerne tage ham med på en mor/søn ferie uden far og lillesøster. Han er ret vild med idéen om at komme til London, for der har hans far og jeg været en del - er der nogen, der har har erfaring med den slags? Er han måske stadig for lille til rigtigt at få noget ud af byen ift bare en tur til Århus, tænker jeg?

Og, er der andre byer indenfor nogenlunde samme radius, som kunne være en god mulighed (gerne med konkrete oplevelsesforslag )?

Jeg var i Paris med min søn og hans mormor da han var knap 4 år. Han er stolt af at ha været i eiffeltårnet. Dem andet kunne være ligemeget, men hvis du sørger for at besøge noget stort, London eye, eller ja gør det tiæ noget specielt så vil ham syntes det er fedt også hele ideen med flyve osv.

Go tur

Anmeld

22. februar 2015

TNBC

Kindfed skriver:

Hvad med nogle af de forskellige forlystelsesparker derovre?

Men ja det kommer jo an på hvilke ting i kan se på, hvad der intressere ham?

Anmeld

22. februar 2015

Moar2011

Kindfed skriver:

Må jeg være nysgerrige og spørg hva du ska gi for sån en tur?

Anmeld

22. februar 2015

alenemor42

Der er masser at lave i London for en 5 årig...

Den kæmpe legetøjs forretning Argh  har glemt hvad den hedder.... ripleys museum, London eye, trafalger square  med alle duerne osv.  Google ferie i London med barn

Anmeld

22. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja hvis han normalt godt ka li at være med i byen, så tror jeg han vil elske London! 

Der er jo mange spænde ting man ka se i London. Feks London eye, madame tussaud, Tower, der er kommet en kæmpe m&ms shop på leister square, og covent garden er jo altid hyggelig med deres gadegøgler osv. Vh stine

Anmeld

22. februar 2015

lineog4

Kommer jo meget an på hvad din søn interesserer sig for. Personligt synes jeg London er dyrt og har derfor kigget på og været andre steder.

Vi var i Berlin forrige år, hvor min midterste var 5 år og han var meget interesseret i hele 2. Verdenskrig og den kolde krig vinklen. Plus ritter sport museum, zoo og bare byen.

Vi har været i Rom med ungerne og det var også super spændende for dem, men de har også en mor der kan gå i selvsving over gamle sten 

Så kommer det også an på hvor lang tid I skal være afsted. Vi er fx lige kommet hjem fra Marokko, hvor vi fik ser slangetæmmere, 1001 nats eventyr stemning, kunne hoppe i bølger osv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.