anjo01 skriver:
Jamen jeg blev scannet for at se hvor mange follikler jeg havde, da de kunne se at jeg havde væske i min æggeleder. Derefter gik der 2 1/2 uge før jeg kom til forundersøgelse og så knap 2 uger til jeg blev opereret. Men jeg var også heldig at få en tid så hurtigst i fht operationen. Det der frustrerede mig var at jeg skulle til forundersøgelse og scannes, selvom Jeg blev scannet på fertilitetsklinikken - som er samme sygehus
hvilken behandling er det du skal igennem?
Ja okay altså de skal jo gøre det men er da irriterende alligevel at det skal gentages igen igen ..
Jamen jeg kan kun ivf så det er det Jeg skal ha' 
Er simpelthen så spændt på hvor lang tid der går men håber ikke der går alt for lang tid til begge dele.. sidst da jeg blev indkaldt tror jeg der gik ca 14 dage fra vi havde været hos gynækolog og til samtale på sygehuset og så gik der præcis en uge fra samtalen til operationen.. de ringede ned med det samme jeg var der for at få en tid..
Men der havde min største cyste os vokset fra 6-7cm til over 9cm så tror os det var derfor det gik stærkt men ingen ide 
Men glæder mig til at komme rigigt I gang med ivf da jeg har hørt chancerne er rigtig høje - både for den behandling men os bare nu vi begge som sådan ikke fejler andet end vi ikke selv kan befrugte 
Anmeld