Hånden på vuggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

smokie

Har set den før men skulle bestemt ikke se den igår da jeg syntes den er uhyggelig og som i andre siger at det kan jo ske i virkeligheden  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

fik du den set?

Nåede kun at se 1 time ca... så blev jeg træt...

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nåede kun at se 1 time ca... så blev jeg træt...

Oki, men så nåede du også at se noget af det skumle

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Oki, men så nåede du også at se noget af det skumle

Hmm... Ikke lige hvad jeg nåede at opfatte.... Jeg så  indtil, hvor Solomon's ting blev proppet i en bil...

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hmm... Ikke lige hvad jeg nåede at opfatte.... Jeg og se indtil, hvor Solomon's ting blev proppet i en bil...

Så du ikke barnepigen begyndte at amme deres barn så, for det var derfor han skulle væk fordi hende barnepigen lagde noget i hans ting så de troede han havde lavet forbudte ting med deres datter

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Så du ikke barnepigen begyndte at amme deres barn så, for det var derfor han skulle væk fordi hende barnepigen lagde noget i hans ting så de troede han havde lavet forbudte ting med deres datter

Nå jo, Det synes var pænt klamt...

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nå jo, Det synes var pænt klamt...

ja, men det bliver værre og værre, for hun prøver jo at  overtage morens plads 100%, men barnepigen dør så til sidst fordi det hele ender i en kæmpe slåskamp og så falder hun ned i deres hegn

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

ja, men det bliver værre og værre, for hun prøver jo at  overtage morens plads 100%, men barnepigen dør så til sidst fordi det hele ender i en kæmpe slåskamp og så falder hun ned i deres hegn

Okey... Jeg må se den en anden dag igen... Hvor jeg kan se det hele....

Anmeld

30. august 2009

Lone Jakobsen

pussekat skriver:

hejsa
jeg skal ikke se den her se den og jeg tro ikke jeg kan sove i nat vis jeg se den så den er en gyselig 

ja lige præcis sådan har jeg det også med den.

Anmeld

30. august 2009

grube1984

Jeg har set den en del gange før, men det er læææænge siden.... Men så dog en god sjat af den igår.. Før hen sys jeg den var ret skummel.. Den barnepige skræmmer en total.. Men nu hvor jeg er blevet mor, så sys jeg den er frygtelig at se.. Fik helt ondt, da jeg så de scener hvor hun ammer deres barn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.