babys køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

var til 20 ugers scanning.

og da vi spurgte til køn sagde lægen at hun kunne se to lyse streger. Så det var måske en pige

der er normalt 3 streger men baby lagde med samlede ben så hun kunne ikke se om der var en gemt pung men hun troede det ikke.

hvad skal vi regne med. Skal til scanning igen om 14 dage da den var lidt lille.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Mom2

hannetheis skriver:

var til 20 ugers scanning.

og da vi spurgte til køn sagde lægen at hun kunne se to lyse streger. Så det var måske en pige

der er normalt 3 streger men baby lagde med samlede ben så hun kunne ikke se om der var en gemt pung men hun troede det ikke.

hvad skal vi regne med. Skal til scanning igen om 14 dage da den var lidt lille.

Jeg ville vente til næste scanning. Min venindes søster fik at vide, at de ventede en pige og ud kom alligevel en dreng, så ja de kan tage fejl

Anmeld

22. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Christina88 skriver:

Jeg ville vente til næste scanning. Min venindes søster fik at vide, at de ventede en pige og ud kom alligevel en dreng, så ja de kan tage fejl

vi tør heller ikke være alt for sikre

Anmeld

22. februar 2015

April-baby

Vi fik af vide det var en pige, da han ikke kunne de nogle tegn på det skulle være en dreng, så i Mandags købte vi en kønsscanning, det er en lille pige, hvis i kunne se kønsdelet og FET lignede en burger, er det en pige (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.