Ventetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. februar 2015

Caroline77

Ladies

Har du problemer med at købe lækre ventetøj? Jeg synes at der er mange web butiker med ok tøj men slet ikke fysisk butiker hvor du kan går og prove tøj på. Hvor er dine oplyvelser? Er du glad for web butiker eller ... Hvor køber du dit ventetøj? Tror du hvad de har fx i H&M er nok? Jeg synes det er meget svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2015

Papillon

Jeg synes ikke, det var det store problem. Havde 2-3 par ventebukser og det samme med t-shirts og så lidt flere ventestrømpebukser. Alt sammen fra H&M.

Dertil brugte jeg bare almindelige lange toppe, cardigans, kjoler, joggingbukser og hvad jeg lige kunne passe fra skabet Det var sommer, da jeg var højgravid og størst, og der havde jeg sjældent ret meget andet end en kjole på 

Regner med at gøre det samme denne gang 

Anmeld

22. februar 2015

Mom2

Caroline77 skriver:

Ladies

Har du problemer med at købe lækre ventetøj? Jeg synes at der er mange web butiker med ok tøj men slet ikke fysisk butiker hvor du kan går og prove tøj på. Hvor er dine oplyvelser? Er du glad for web butiker eller ... Hvor køber du dit ventetøj? Tror du hvad de har fx i H&M er nok? Jeg synes det er meget svært

Enig, mange webbutikker, men synes heller ikke jeg kan finde en fysisk butik med et ordentlig udvalg. Vil gerne prøve og føle på tøjet inden jeg køber det.

Anmeld

22. februar 2015

CLB

Jeg må nok lige kigge med her! (:

Jeg synes også det er svært!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.