9 mdr pige - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
9 svar
1 synes godt om
21. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle

Vores pige på snart 9 mdr har de sidste 3 uger sovet igennem fra 21-10 næste dag.

Men de sidste 2 aftner inkl nu vil hun ikke falde i søvn (sover på eget værelse og har gjort det i mange mange mdr) hun skriger helt vildt, hun har sutten i munden og intet hjælper. Vi kan rokke sengen i 1 time før det hjælper, 1 time efter starter det forfra.

er det en udvikling? Eller hvad er det der driller hende.

Hendes 3&4 tand er på vej, den ene er igennem men hun reagerede ikke sådan ved tandudbrud sidst?

nogen der måske ved hvad det er? 

Eller har oplevet at det hele ændre sig fra dag til dag, selvom alt har været helt normalt og putning har været som det altid har været.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Anonym trådstarter

Opper lige 

Anmeld

21. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Det er da fuldstændig umuligt for nogen herinde at svare på, men kan ikke se hvad søvnen de sidste 3 uger har med hendes skrigeri nu at gøre (bortset fra det, tænker jeg at 13 timer i streg er ekstremt meget - ihvertfald 3 uger i streg).

Har hun feber?

virker det som om hun har ondt?

er hun forkølet?

tager hun sig til ørerne eller hovedet?

hvis det fortsætter ville jeg da nok kontakte vagt lægen, det lyder da ikke rart.

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

Ked af det er umuligt at svare på.

hun har 38 i temperatur.

virker til at have ondt men aner ikke hvor.

hun har altid sovet meget men før var vi oppe 2 gange for at give hende en sut nu sover hub uden vi kommer, det ser jeg ikke som noget? Vel kun godt?

Anmeld

21. februar 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Skriger hun når hun kommer ned at ligge ?? 

For så tænker jeg det er en god idé at få tjekket hendes øre 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Skriger hun når hun kommer ned at ligge ?? 

For så tænker jeg det er en god idé at få tjekket hendes øre 

Ja det gør hun, så snart hun sidder op er der intet.

det er ikke noget vagtlægen kan gøre noget ved tænker jer? Det er vel først på mandag ved øre/næse hals læge? Eller

Anmeld

21. februar 2015

anna111

Jo vagtlægen kan give pensilin og noget smerte stillende der kan hjælpe jeres pige. 

Så vil sige af sted med jer det kunne godt lyde som en mellemørebetændelse og når de har det er det bedst at smerte dække dem så godt som muligt 

Vi ville Heller ikke selv gå med voldsomme smerter uden at Gøre noget 

Anmeld

21. februar 2015

anna111

Og så vil jeg osse anbefale jer at blive tilknyttet en øre læge på mandag 

Men vis hun har mellemørebetændelse vil de ofte først se dem efter behandlingen er færdig da de alligevel ikke ville kunne Gøre mere 

Og god bedring med hende det er bare så synd for de små når ørne Gør ondt har selv en pige på 10 mdr der døjer med ørne 

Anmeld

21. februar 2015

Gabriel

I 9-10 måneders alderen får de fleste børn separationsangst. Måske det er det? Prøv at lade hende sove hvor hun kan høre jer

Anmeld

21. februar 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Ring til vagt lægen - feber + det med at skrigeriet kommer når hun ligger ned indikerer noget med ørerne, og så skal hun have penicillin + smertestillende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.