en rigtig øv dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. februar 2015

Anonym trådstarter

Har en af de dage hvor jeg bare er ekstra ked af at jeg ikke bliver gravid, rigtig ked af at vi skal igennem en masse undersøgelser, prøver, samtaler. Ked af at sidde og se alle mine veninder blive gravide bare ved at blinke med øjnene. Øv hvor er det træls  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

FrkC

Vil ikke gå igen uden at sende et stort 

Anmeld

21. februar 2015

Anonym trådstarter

FrkC skriver:

Vil ikke gå igen uden at sende et stort 

Mange tak. 

Anmeld

21. februar 2015

Chris87

Sender lige et i din retning.

Anmeld

22. februar 2015

biniek

kender det alt for godt 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Tak piger 

Anmeld

22. februar 2015

Gladiolus

Først skal du have en 

Kender godt følelsen... Alle andre omkring en bliver gravide bare ved tanken, og selv kæmper man en lang kamp... Havde for et stykke tid siden en spontan abort, og vi prøver virkelig herhjemme, med afslappende yoga osv... Min søster har lige annonceret at hun er gravid igen (Har fået en del MA) - hun aner ikke hvem der er faderen og snyder med sin prævention (hun er ikke bleg for at fortælle om disse ting), og jeg har bare været trist og ked siden... Hun vil beholde barnet, men det er hendes kæreste ikke meget for, hun mener at de bare kan se om det går med en baby (som om at det er en trøje man kan returnere) - jeg bliver så ked af det, det er et barn, et lille uskyldigt menneske... 

Alt hvad jeg kan sige er, hæng i... VI skal nok blive gravide 

Anmeld

22. februar 2015

Anonym trådstarter

Gladiolus skriver:

Først skal du have en 

Kender godt følelsen... Alle andre omkring en bliver gravide bare ved tanken, og selv kæmper man en lang kamp... Havde for et stykke tid siden en spontan abort, og vi prøver virkelig herhjemme, med afslappende yoga osv... Min søster har lige annonceret at hun er gravid igen (Har fået en del MA) - hun aner ikke hvem der er faderen og snyder med sin prævention (hun er ikke bleg for at fortælle om disse ting), og jeg har bare været trist og ked siden... Hun vil beholde barnet, men det er hendes kæreste ikke meget for, hun mener at de bare kan se om det går med en baby (som om at det er en trøje man kan returnere) - jeg bliver så ked af det, det er et barn, et lille uskyldigt menneske... 

Alt hvad jeg kan sige er, hæng i... VI skal nok blive gravide 

Ej hvor er det øv med din søster, undskyld! Men nogengange føles det virkelig uretfærdigt når det foregår sådan det er dælme bare hårdt at hænge i når man har sådan en dag. Prøver også at berolige mig selv med at det nok skal komme. Men igen. Det ved man bare aldrig 100 % det kan også være det varer 5 år inden det lykkes. Og det er bare dræbende ikke at vide hvordan det her ender ud i 

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Så fik vi besøgt lægen igen. Imorgen står den på blodprøver igen. Og så skal manden aflevere en sædprøve igen for den anden duede åbenbart ikke. Det er bare rigtig træls for det er så besværligt for vi skal aflevere sædprøven en time væk fra hvor vi bor, og med arbejde og sådan er det bare svært når vi gerne vil gøre det hurtigst muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.