30 års Fødselsdag for 20 mennesker ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

L&V

Mor1986 skriver:

Det er jeg ikke enig med dig i. Vi fik derfra i november. Det var så lækkert og alle mand var enige. 

Jeg havde hørt dårligt om dem men prøvede det. Og vil bestemt bruge dem igen

Men smag ka jo ik diskuteres. Jeg syntes kvaliteten er ringe og har desværre fået der fra til rigeligt med arrangementer. Det er bare ik mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Mor1986

L&V skriver:

Men smag ka jo ik diskuteres. Jeg syntes kvaliteten er ringe og har desværre fået der fra til rigeligt med arrangementer. Det er bare ik mig.

Nej det er rigtig nok.

jeg har bare ikke oplevet den ring mad du beskriver. Men det kommer måske også an på hvor i landet man får det fra

Anmeld

22. februar 2015

L&V

Mor1986 skriver:

Nej det er rigtig nok.

jeg har bare ikke oplevet den ring mad du beskriver. Men det kommer måske også an på hvor i landet man får det fra

Eller hvad man forventer. Og hvad man er til.

I forhold til at det er firmaer der køber meget pre fabrikeret mad så tror jeg ik kvaliteten ka svinge synderligt meget efter geografi

Anmeld

22. februar 2015

DortheL

MariaE skriver:

Vi fik fra Kokken og Jomfruen.. SÅ lækkert til ca 120 kr pr prs. De havde en lille kort skandale periode for flere år siden som folk stadig kører på, hvilket jeg ikke synes er fair, vi har brugt dem tre gange og de bar lige gode alle gangene.

Vi bestilte derfra til vores bryllup i 2014. Det var SÅ fantastisk godt!

Anmeld

22. februar 2015

A. Nonymsen

Mynthe_Mus skriver:

har brug for råd :-) 

Manden bliver 30 år i april ^_^

og der sker meget i år :-) nyt hus, familie forøgelse. 

- jeg har fået et budget på 5000 kroner. :-) Hvordan kan jeg overholde det?? :-) 

mad skal komme udfra fordi der det skal holdes, er der en mini køkken. 

Hjæpe 

Hvordan kan jeg spare? :-))) 

Jeg ville lave maden selv, der er så mange penge at spare...

lave det hjemmefra så der bare er nogle få ting der skal varmes op. Også selvfølgeligt drikkevarer fra Tyskland

Anmeld

22. februar 2015

Linkae

Ville hente drillevare i Tyskland eller når der er super tilbud herhjemme. 

Servere helstegt pattegris med salat, brød og kartofler vi skal give 125-., pr person inkl alt. Mange syntes det er lækkert og man anbefalder man ik ke servere forret til. 

Til min 30 års her imens jeg er højgravid har jeg bestilt pålægskagemænd.

Anmeld

22. februar 2015

Mynthe_Mus

Linkae skriver:

Ville hente drillevare i Tyskland eller når der er super tilbud herhjemme. 

Servere helstegt pattegris med salat, brød og kartofler vi skal give 125-., pr person inkl alt. Mange syntes det er lækkert og man anbefalder man ik ke servere forret til. 

Til min 30 års her imens jeg er højgravid har jeg bestilt pålægskagemænd.

Hvordan virker det så? 

Ingen forret? :-) 

Fordi min kæreste kan godt lide pålægsmand 

Anmeld

22. februar 2015

Linkae

Mynthe_Mus skriver:

Hvordan virker det så? 

Ingen forret? :-) 

Fordi min kæreste kan godt lide pålægsmand 

Man anbefaler at undlade en forret når man servere helstegt pattegris da der altid er meget og folk gerne skal spise godt af det. 

Til min fødselsdag har jeg som skrevet bestilt pålægskagemænd, pølsehorn, boller og kagemand til 20 personer i en deal i den lokale kvickly skal siges vi før har fået det fra dem og smager super godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.