liv første gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

673 visninger
17 svar
4 synes godt om
21. februar 2015

vsimonev

Hej tøser 

- sad lige og tænkte og så gik det op for mig at jeg ikke er i uge 12 mere, men nu 13+0 :')

- så hvornår mærkede i liv første gang? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

April-baby

vsimonev skriver:

Hej tøser 

- sad lige og tænkte og så gik det op for mig at jeg ikke er i uge 12 mere, men nu 13+0 :')

- så hvornår mærkede i liv første gang? 

Uge 16/17 (:

Anmeld

21. februar 2015

Babyklokke

Omkring uge 20 fandt jeg ud af at det var spark osv jeg havde mærket i en uge eller to :-)

Anmeld

21. februar 2015

Nelly123

17+3 mærkede jeg det tydeligt, og har mærket ham hver dag siden. En uges tid forinden havde jeg kunnet mærke at det kildede nogle steder en gang i mellem, men var ikke sikker på om det nu også var ham jeg mærkede 

Anmeld

21. februar 2015

vsimonev

Nelly123 skriver:

17+3 mærkede jeg det tydeligt, og har mærket ham hver dag siden. En uges tid forinden havde jeg kunnet mærke at det kildede nogle steder en gang i mellem, men var ikke sikker på om det nu også var ham jeg mærkede 

irriterende der skal gå sååå længe da jeg næsten ikke kan vente til at kunne mærke baby 

Anmeld

21. februar 2015

Hike

Omkring uge 21 første gang  Tilgengæld mærkede jeg babyen dagligt derefter 

Anmeld

21. februar 2015

vsimonev

Kender en som påstår hun har fra 14+? og første gangs, tænker så det måske er lidt usandsynligt?

Anmeld

21. februar 2015

Nelly123

vsimonev skriver:

Kender en som påstår hun har fra 14+? og første gangs, tænker så det måske er lidt usandsynligt?

Det lyder i hvert fald meget tidligt, men nok ikke umuligt. Jeg fik af vide af jordmoderen, at omkring uge 20 var meget normalt, men hvis man er slank er der større chance for at man mærker det tidligere. 

Anmeld

21. februar 2015

Hike

vsimonev skriver:

Det lyder tideligt men ikke umuligt 

Jeg er nu 3. gangs, 14 uger henne og mærkede baby første gang for en uges tid siden, og det er sket et par gange siden.

Første gang vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle mærke efter, og måske havde jeg mærket noget tidligere end uge 21, hvis jeg vidste hvad jeg skulle mærke efter.

2. gang lå min moderkage foran, så der mærkede jeg først i uge 20, da sparkene blev mere kraftige 

Jeg har aldrig mærket det som bobler, som andre beskriver det, men som bitte små smølfespark indvendigt 

I hvert fald er det den bedste følelse, og den er værd at vente på 

Anmeld

21. februar 2015

vsimonev

Hike skriver:

Det lyder tideligt men ikke umuligt 

Jeg er nu 3. gangs, 14 uger henne og mærkede baby første gang for en uges tid siden, og det er sket et par gange siden.

Første gang vidste jeg ikke helt hvad jeg skulle mærke efter, og måske havde jeg mærket noget tidligere end uge 21, hvis jeg vidste hvad jeg skulle mærke efter.

2. gang lå min moderkage foran, så der mærkede jeg først i uge 20, da sparkene blev mere kraftige 

Jeg har aldrig mærket det som bobler, som andre beskriver det, men som bitte små smølfespark indvendigt 

I hvert fald er det den bedste følelse, og den er værd at vente på 

naiv som jeg er, sad jeg også og tænkte, hvis jeg nu slapper helt af, kan jeg så mærke noget ?  - tror bare jeg glæder mig for meget xD 

- Dette barn er det bedste som er sket for mig :')

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.