Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Natteravnen skriver: Glemte at skrive at det bedste ved en flødebolle er bunden Men for at nå derned skal den altså smage godt og så er det kun dem med kokus der duer Men skulle een være så venlig at gnaske sig igennem det ubegribeligt kedelige chokolade og skum på en flødebolle uden kokus skal jeg med glæde tage mig af bunden
Glemte at skrive at det bedste ved en flødebolle er bunden Men for at nå derned skal den altså smage godt og så er det kun dem med kokus der duer Men skulle een være så venlig at gnaske sig igennem det ubegribeligt kedelige chokolade og skum på en flødebolle uden kokus skal jeg med glæde tage mig af bunden
Ej bunden er da den kedelig del af en flødbolle. Her spiser jeg altid bunden først, og gemmer det bedste til sidst.
Måske vi sku dele flødeboller... Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StineW79 skriver: Ej bunden er da den kedelig del af en flødbolle. Her spiser jeg altid bunden først, og gemmer det bedste til sidst. Måske vi sku dele flødeboller... Vh stine
Det kunne det tyde på, så spiser du bare alle flødebolleskummene og chokoladen - og så stabler du bare bundene Du inspirerede mig lige til tråden om oblater for de minder nemlig om bunden på en flødebolle og blev lækkersulten Heheh. Kender heller ikke mange der kan lide dem, men min søn gør så han drøner også med op til altergang når det sker
StineW79 skriver: Uha her ka vi sagtens dele en pakke ( 2 voksne, 2 børn) vh stine
Uha her ka vi sagtens dele en pakke ( 2 voksne, 2 børn) vh stine
Men så kan jeg til gengæld kværne en hel plade marabou haha! Så bare rolig, ingen sundhedsfreak over mig
Uden kokos kæresten elsker med og Daniel dem alle så her hjemme ingen problemer
Det gør jeg også spiser punden også toppen
Uden
StineW79 skriver: Ummmm elsker lakridsskum! Vh stine
Ummmm elsker lakridsskum! Vh stine
Og det skal være det der dracula pulver man kan få i Brugsen - uhm...
hm... Måske jeg skal lave flødeboller (aka hundelorte som mine nu ligner) inden længe Uuuuhhhhm :-)
StineW79 skriver: Så ka vi jo sagtens dele en pakke flødeboller.. Vh stine
Så ka vi jo sagtens dele en pakke flødeboller.. Vh stine
Du er altid velkommen hvis du har flødeboller med XD
Natteravnen skriver: Det kunne det tyde på, så spiser du bare alle flødebolleskummene og chokoladen - og så stabler du bare bundene Du inspirerede mig lige til tråden om oblater for de minder nemlig om bunden på en flødebolle og blev lækkersulten Heheh. Kender heller ikke mange der kan lide dem, men min søn gør så han drøner også med op til altergang når det sker
Jep så det godt, så skyndte mig at svare i den, fordi jeg syntes det var så sjovt! Vh stine
Chevro skriver: Men så kan jeg til gengæld kværne en hel plade marabou haha! Så bare rolig, ingen sundhedsfreak over mig
Marabu er faktisk nærmest det eneste chokolade jeg ka li, så når jeg en sjælden gang i mellem køber chokolade, er det det jeg køber. Til gengæld ka jeg vist li alle deres varianter.. Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128