Flødeboller med/uden kokos?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79
Natteravnen skriver:

Glemte at skrive at det bedste ved en flødebolle er bunden  Men for at nå derned skal den altså smage godt og så er det kun dem med kokus der duer  Men skulle een være så venlig at gnaske sig igennem det ubegribeligt kedelige chokolade og skum på en flødebolle uden kokus skal jeg med glæde tage mig af bunden 

Ej bunden er da den kedelig del af en flødbolle. Her spiser jeg altid bunden først, og gemmer det bedste til sidst. 

Måske vi sku dele flødeboller... Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

EAF

StineW79 skriver:

Ej bunden er da den kedelig del af en flødbolle. Her spiser jeg altid bunden først, og gemmer det bedste til sidst. 

Det kunne det tyde på, så spiser du bare alle flødebolleskummene og chokoladen - og så stabler du bare bundene  Du inspirerede mig lige til tråden om oblater for de minder nemlig om bunden på en flødebolle og blev lækkersulten  Heheh. Kender heller ikke mange der kan lide dem, men min søn gør så han drøner også med op til altergang når det sker 

Anmeld

22. februar 2015

Chevro

StineW79 skriver:

Uha her ka vi sagtens dele en pakke ( 2 voksne, 2 børn) vh stine

Men så kan jeg til gengæld kværne en hel plade marabou  haha! Så bare rolig, ingen sundhedsfreak over mig  

Anmeld

22. februar 2015

B&J

Uden kokos kæresten elsker med og Daniel dem alle så her hjemme ingen problemer 

Anmeld

22. februar 2015

B&J

StineW79 skriver:

Det gør jeg også spiser punden også toppen 

Anmeld

22. februar 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Uden 

Anmeld

22. februar 2015

fo82

StineW79 skriver:

Ummmm elsker lakridsskum! Vh stine

Og det skal være det der dracula pulver man kan få i Brugsen - uhm...

hm... Måske jeg skal lave flødeboller (aka hundelorte som mine nu ligner) inden længe Uuuuhhhhm :-)

Anmeld

22. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
StineW79 skriver:

Så ka vi jo sagtens dele en pakke flødeboller.. Vh stine

Du er altid velkommen hvis du har flødeboller med XD

Anmeld

22. februar 2015

StineW79

Natteravnen skriver:

Det kunne det tyde på, så spiser du bare alle flødebolleskummene og chokoladen - og så stabler du bare bundene  Du inspirerede mig lige til tråden om oblater for de minder nemlig om bunden på en flødebolle og blev lækkersulten  Heheh. Kender heller ikke mange der kan lide dem, men min søn gør så han drøner også med op til altergang når det sker 

Jep så det godt, så skyndte mig at svare i den, fordi jeg syntes det var så sjovt! Vh stine

Anmeld

22. februar 2015

StineW79

Chevro skriver:

Men så kan jeg til gengæld kværne en hel plade marabou  haha! Så bare rolig, ingen sundhedsfreak over mig  

Marabu er faktisk nærmest det eneste chokolade jeg ka li, så når jeg en sjælden gang i mellem køber chokolade, er det det jeg køber. Til gengæld ka jeg vist li alle deres varianter.. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.