Underligt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

hihi, ja.. Men der kan hvert fald ske meget med maven på bare 2 uger.. :-D 
Ved så ikke om det har noget at gøre med at jeg var andengangs gravid på disse billeder.. Måske :-D

Kan godt være ��. Havde du os besvær med jakken indtil barnet begyndte at sætte sig fast? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Mor Christa

April-baby skriver:

Kan godt være ��. Havde du os besvær med jakken indtil barnet begyndte at sætte sig fast? (:

Jeg kunne ikke lukke min jakke fra ca 28 uger (Ind imellem kunne jeg godt, nu hvor jeg tænker over det.. Men generelt kunne jeg ikke :-) )
Om jeg kunne til aller sidst, efter maven var sunket, ved jeg faktisk ikke, da der de sidste to-tre uger af min graviditet var enooormt varmt (maj sidste år) 

Anmeld

21. februar 2015

April-baby

Mor Christa skriver:

Jeg kunne ikke lukke min jakke fra ca 28 uger (Ind imellem kunne jeg godt, nu hvor jeg tænker over det.. Men generelt kunne jeg ikke :-) )
Om jeg kunne til aller sidst, efter maven var sunket, ved jeg faktisk ikke, da der de sidste to-tre uger af min graviditet var enooormt varmt (maj sidste år) 

Jeg har kun lige ku lukke den hvis jeg trak maven ind ��. Der skulle bare ikke være noget i lommerne for det irriterede min mave helt vildt ��.. Kan prøve og se om jeg ikke har fra uge slut 29 og så ku 34 (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.