Hvor meget fik i ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. februar 2015

*Agnete*

Så er jeg startet på gonal f Idag i lang protokol. 

I første ICSI forsøg var det kort og puregon 150ie . Det resulterede i 2æg som begge gik til grunde 

nu får jeg 187,5 enheder gonal f men det syntes jeg heller ikke lyder af meget ? Hvad fik i og evt resultater ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2015

Mette0105

112,5 fordi de var bange for at overstimulere mig  Der blev kun et æg.. Skal der op idag så håber vi kan begynde igen og der sagde de at de ville give mig lidt mere så måske kommer jeg op på,125 Så det er heller ikke særlig meget

Anmeld

21. februar 2015

modesty

*Agnete* skriver:

Så er jeg startet på gonal f Idag i lang protokol. 

I første ICSI forsøg var det kort og puregon 150ie . Det resulterede i 2æg som begge gik til grunde 

nu får jeg 187,5 enheder gonal f men det syntes jeg heller ikke lyder af meget ? Hvad fik i og evt resultater ? 

125 i første, 150 i andet (det var vist gonal f)

Anmeld

21. februar 2015

FrkC

Startede ud i første ICSI-forsøg med 150ie Gonal f, blev efter nogle dage reduceret til 112,5ie og herefter til 100ie i de sidste par dage .. Fik taget 23 æg ud og 2 var superflotte til sidst .. Fik lagt et op og et i fryser  

Anmeld

21. februar 2015

Miss BananaHammock

Kun 75 da jeg blev overstimuleret før med den "normale" dosis på 150. Vi endte med 5 æg. 

Anmeld

21. februar 2015

esioul

Mette0105 skriver:

112,5 fordi de var bange for at overstimulere mig  Der blev kun et æg.. Skal der op idag så håber vi kan begynde igen og der sagde de at de ville give mig lidt mere så måske kommer jeg op på,125 Så det er heller ikke særlig meget

Jeg skal have 150 IE 

Anmeld

21. februar 2015

C&C

Jeg fik 112,5 enheder af gonal f , og jeg fik 6 æg ud og 5 blev befrugtet . Så 1 op og 4 i fryseren . Og 2 gang fik jeg det samme, men 5 æg ud og 4 der overlevede . 

Anmeld

23. februar 2015

LilleMie

Miss BananaHammock skriver:

Kun 75 da jeg blev overstimuleret før med den "normale" dosis på 150. Vi endte med 5 æg. 

Jeg er så glad for at se, at du fik fine æg ud ved så lav dosis (og at du blev gravid ved jeg jo), for jeg er virkelig bange for min lave dosis, men er også virkelig bange for overstimulering igen... Så det giver mig lidt håb 

Jeg er startet på 62,5 enheder gonal-f for et par dage siden. Fik taget 26 æg ud ved en dosis på først 125 i 6 dage og så 100 i 3 dage, så vi starter på halv dosis denne gang. Skal scannes onsdag (efter 4 dage på gonal-f) og så regulerer de dosis afhængigt af, hvordan æggene udvikler sig. 

TS: Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, det er jeg også selv, for det er jo ude af ens egne hænder, hvad der sker dernede! Jeg krydser fingre for, at alt kommer til at forløbe godt denne gang. Og at et andet mærke hormoner, den lille øgning i dosis + lang behandling er lige det der skal til for jer  

Anmeld

23. februar 2015

Miss BananaHammock

LilleMie skriver:

Jeg er så glad for at se, at du fik fine æg ud ved så lav dosis (og at du blev gravid ved jeg jo), for jeg er virkelig bange for min lave dosis, men er også virkelig bange for overstimulering igen... Så det giver mig lidt håb 

Jeg er startet på 62,5 enheder gonal-f for et par dage siden. Fik taget 26 æg ud ved en dosis på først 125 i 6 dage og så 100 i 3 dage, så vi starter på halv dosis denne gang. Skal scannes onsdag (efter 4 dage på gonal-f) og så regulerer de dosis afhængigt af, hvordan æggene udvikler sig. 

TS: Jeg kan godt forstå, at du er bekymret, det er jeg også selv, for det er jo ude af ens egne hænder, hvad der sker dernede! Jeg krydser fingre for, at alt kommer til at forløbe godt denne gang. Og at et andet mærke hormoner, den lille øgning i dosis + lang behandling er lige det der skal til for jer  

De sagde på privatklinikken hvor vi var her anden gang, at det var skørt at jeg havde fået normal dosis, når jeg åbenlyst var meget modtagelig og påvirkelig. De gik ind for kvalitet frem for kvantitet. Det virkede jo meget godt! Håber det også er det bedste for dig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.