Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Hvor gammel er hun nU?

Den 10. September 7 måneder  gammel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Den 10. September 7 måneder  gammel...

Oki, så er det jo næsten lige om hjørnet at de kan ske jo Emil kravlede den dag han blev 1 år

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Oki, så er det jo næsten lige om hjørnet at de kan ske jo Emil kravlede den dag han blev 1 år

Ja det er jo forskelligt... hun kravler når hun selv synes hun er klar til det....

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja det er jo forskelligt... hun kravler når hun selv synes hun er klar til det....

ja sådan havde jeg det også, og har det stadigvæk sådan, gider ikke øve med ham eller presse ham til det.

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

ja sådan havde jeg det også, og har det stadigvæk sådan, gider ikke øve med ham eller presse ham til det.

Lige præcis... Vil heller ikke presse Julie til noget som helst... Hun har selv givet tegn til ting hun gerne vil...

F,eks vand.. Ville hun bare ikke have... så det lod jeg vær med at gøre mere ved.. To dage efter gav hun tegn til at ville have vand...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Lige præcis... Vil heller ikke presse Julie til noget som helst... Hun har selv givet tegn til ting hun gerne vil...

F,eks vand.. Ville hun bare ikke have... så det lod jeg vær med at gøre mere ved.. To dage efter gav hun tegn til at ville have vand...

ja, sådan har det også været med Emil, de skal sgu nok selv "sige"det

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

ja, sådan har det også været med Emil, de skal sgu nok selv "sige"det

Nemlig...
Jeg kan da se når hun er i sofaen, at hun hiver sig frem... Stiller sig op på benene, med kroppen liggende stadig...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Nemlig...
Jeg kan da se når hun er i sofaen, at hun hiver sig frem... Stiller sig op på benene, med kroppen liggende stadig...

Ej gjjorde Emil også

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ej gjjorde Emil også

Hehe, gør alle små ikke det egentlig? Det tror jeg...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Hehe, gør alle små ikke det egentlig? Det tror jeg...

jov, men lige der i sofaen. han gjorde det ikke på gulvet eller sådan, kun i sofaen, han kunne også kravle på mig hvis jeg lå i sofaen, men lagde vi ham så ned på gulvet, så lå han bare og gloede dumt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.