Syg dreng 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
3 svar
2 synes godt om
20. februar 2015

Misser1989

hej. 

Min dreng på 4, knap 5 år har været syg de sidste to døgn. Med feber. Pt. På 39,6. Han har nu været sofa liggende de sidste to døgn, leger overhovedet ikke. Ser kun fjernsyn. Pyller, tåler ikke lys, drikker ok, spiser lidt (sidst spiste han til middag), ville ikke have aftensmad, selvom jeg lavede pasta til ham, som han elsker. 

Bør man ringe til vagtlægen? Eller se tiden an? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Sitrani

Misser1989 skriver:

hej. 

Min dreng på 4, knap 5 år har været syg de sidste to døgn. Med feber. Pt. På 39,6. Han har nu været sofa liggende de sidste to døgn, leger overhovedet ikke. Ser kun fjernsyn. Pyller, tåler ikke lys, drikker ok, spiser lidt (sidst spiste han til middag), ville ikke have aftensmad, selvom jeg lavede pasta til ham, som han elsker. 

Lyder nøjagtig som min pige på 3,8 år.... feber, hoste, konstant liggende... kun spist meget lidt og drukket lidt... hun har faktisk ikke haft vandladning overhovedet...... tror jeg ser det an, men det skader jo ikke at ringe og forhøre sig...

Anmeld

20. februar 2015

2babygirls

Misser1989 skriver:

hej. 

Saft, kiks, sodavandsis og så hold øje med ham, om han bliver fraværende.

Anmeld

20. februar 2015

Babilooo

Det er ikke vigtigt at de spiser .., men vigtigt at de drikker- ellers bør du tale med en læge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.