Eksperthjælp: Er jeg gravid eller ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
1 svar
1 synes godt om
20. februar 2015

Lisbeth Jess

Hej
Jeg har i den sidste uges tid haft stærke menstrations smerter, været lidt svimmel i løbet af dagen og haft ømme brystvorter.
Jeg har haft hårde niv i underlivet, som har gjort meget ondt!
Jeg tog en positiv ægløsningstest for ca 10 dage siden og skal først have min menstration om en uge.
Mit spørgsmål er jo så nok om jeg kan være gravid eller om det er nogle symptomer jeg selv fremprovokere?

Man kan jo læse meget på nettet og når der pludselig står "gravid udenfor livmoderen" bliver jeg nervøs.
Jeg vil nok bare gerne vide hvad min næste skridt skulle være og hvad jeg skal gøre fra nu af?

Jeg tog en negativ graviditets test igår, men jeg er også "kun" 3+3 idag, HVIS jeg er gravid...

Jeg håber du kan berolige mig lidt.
Vh den nysgerrige

Lisbeths svar

Hej !
Når du beskriver niv og ømme brystvorter, kan det både være tegn på en graviditet eller forud for en menstruation.

Du må være tålmodig og vente på at kunne lave en test.

En graviditet uden for livmoderen giver meget stærke smerter, og man bliver meget dårlig.

Det du beskriver lyder ikke som en sådan.

Derfor tag det roligt.Selvfølgelig skal du kontakte en læge, hvis du bliver akut dårlig .

Rigtig meget held og lykke videre frem.

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2015

Annika78

Hejsa. 

Min mand og jeg vil gerne have baby. Er gift nu i 4 måneder snart 5 måneder. Jeg er på p-piller men er færdig med en pakke nu jeg holder 7 dag pause. I lørdag jeg har ikke spise p-piller pause. Mandag jeg har fået min menstruation der er maget blød og lidt sort. Men haft maget ondt min mave og livmoder. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.