Hvordan følels bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Jeg har igår begyndt og få rigtigt ondt fra halebenet når jeg sidder ned og når jeg går trykker det helt vildt i mellem mine skamben
det har førhen gået op til venus bjerget. 
Er det almindeligt? eller vil det være et tegn på bækkenløsning? 
jeg holder mig ellers godt igang med arbejde osv .
jeg er i uge 19+0  

Jeg kan næsten ikke rejse, gå eller koble ud/ind når jeg køre bil 
så føler jeg en smerte dernede! 
endnu kan jeg da gå og vende mig, men det smerter helt vildt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Jeg har igår begyndt og få rigtigt ondt fra halebenet når jeg sidder ned og når jeg går trykker det helt vildt i mellem mine skamben
det har førhen gået op til venus bjerget. 
Er det almindeligt? eller vil det være et tegn på bækkenløsning? 
jeg holder mig ellers godt igang med arbejde osv .
jeg er i uge 19+0  

Jeg kan næsten ikke rejse, gå eller koble ud/ind når jeg køre bil 
så føler jeg en smerte dernede! 
endnu kan jeg da gå og vende mig, men det smerter helt vildt. 

Det kan sagtens være begyndende bækkenløsning du har

Har det selv for fulde drøn! Og er så langt at jeg faktisk ikke altid kan rejse mig eller vende mig i sengen osv. Mit bækken er begyndt at låse sig fast, fordi bebsen ligger helt nede på plads og presser. Så det gør avs!

men jeg blev ret hurtigt sygemeldt pga det, da jeg har et skævt bækken i forvejen har det forværret smerterne fra starten. 

Så vil lige kontakte lægen på mandag, eller idag og lige blive set på - for hvis du pludselig døjer for meget til at ku arbejde, så er det lægen der er inde over og bestemmer det.

så vil da lige få ham/hende med 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Det kan sagtens være begyndende bækkenløsning du har

Har det selv for fulde drøn! Og er så langt at jeg faktisk ikke altid kan rejse mig eller vende mig i sengen osv. Mit bækken er begyndt at låse sig fast, fordi bebsen ligger helt nede på plads og presser. Så det gør avs!

men jeg blev ret hurtigt sygemeldt pga det, da jeg har et skævt bækken i forvejen har det forværret smerterne fra starten. 

Så vil lige kontakte lægen på mandag, eller idag og lige blive set på - for hvis du pludselig døjer for meget til at ku arbejde, så er det lægen der er inde over og bestemmer det.

så vil da lige få ham/hende med 

Har nemlig tænkt samme baner ! og er nemlig første gangs gravid så man har jo 1000 spørgsmål og syntes alligevel også det pinligt og unødvendigt og spille lægens tid hvis det bare er mig der er en hykler men jeg har normalvis ikke ondt og beklager mig så som folk siger der skal en del til. Men det gør jo heller ikke så ondt jeg ikke kan være nogenstedet men det følels rigtigt ubehageligt og ligner en der har skidt i bukserne for at sige det mildt sagt 

Hvordan tjekker de egentlig en for det? er det en gynologisk undersøgelse eller drejer de bare lidt med en dernede eller hvad man skal sige? 

Vil godt nok være ked af det er bækkenløsning der er på vej for det har jeg godt nok gjort alt for jeg ikke skulle få det!! ved og motionere mig 

Anmeld

20. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Har nemlig tænkt samme baner ! og er nemlig første gangs gravid så man har jo 1000 spørgsmål og syntes alligevel også det pinligt og unødvendigt og spille lægens tid hvis det bare er mig der er en hykler men jeg har normalvis ikke ondt og beklager mig så som folk siger der skal en del til. Men det gør jo heller ikke så ondt jeg ikke kan være nogenstedet men det følels rigtigt ubehageligt og ligner en der har skidt i bukserne for at sige det mildt sagt 

Hvordan tjekker de egentlig en for det? er det en gynologisk undersøgelse eller drejer de bare lidt med en dernede eller hvad man skal sige? 

Vil godt nok være ked af det er bækkenløsning der er på vej for det har jeg godt nok gjort alt for jeg ikke skulle få det!! ved og motionere mig 

Hehe der er desværre ikke så meget at forebygge det med  

Men jeg fik det ikke første graviditet - men denne gang er jeg ramt med 140!!!! 

Men tro mig, lægen kan hurtigt se på din gang og ved at trygge en smule på dine hofteskåle om det er det!   Min læge turde ikke engang trygge på hoften!!  Han kunne tydeligt se min smerte! 

Men nu har jeg ikke længe igen! 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Hehe der er desværre ikke så meget at forebygge det med  

Men jeg fik det ikke første graviditet - men denne gang er jeg ramt med 140!!!! 

Men tro mig, lægen kan hurtigt se på din gang og ved at trygge en smule på dine hofteskåle om det er det!   Min læge turde ikke engang trygge på hoften!!  Han kunne tydeligt se min smerte! 

Men nu har jeg ikke længe igen! 

Hahaha okay jeg vil også prøve og tage derned og se hvad de siger!
for hold nu kæft hvor gør det bare ondt! 

Men krydser for det måske bare er noget der forstrækker sig dernede. Selvom jeg syntes bare det bliver være og være for hverdag 

Anmeld

20. februar 2015

Chevro

Anonym skriver:

Hahaha okay jeg vil også prøve og tage derned og se hvad de siger!
for hold nu kæft hvor gør det bare ondt! 

Men krydser for det måske bare er noget der forstrækker sig dernede. Selvom jeg syntes bare det bliver være og være for hverdag 

Det er voldsomme ligamentssmerter ihvertfald  Så sandsynligheden for bækkenløsningen er årsagen er nok pænt stor!  Selvom det er træls.. Hehe

Anmeld

23. februar 2015

Anonym trådstarter

Det er heldigvis blevet mildre  
og lægen har ikke tid til at se på mig :/ de siger jeg skal vente til min md på fredag, for der kan jordmoderen svare mig på det  
jamen okaaaay!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.