Gravid måske? Ved ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
11 svar
1 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej alle..

Idag er det min 32 dag og jeg har stadig ikke fået menstruation. Min kæreste kom i mig 4 dage før ægløsning.. Jeg ved ikke, om det betyder at jeg er gravid eller ej. De gange hvor jeg troede, at det kunne betyde, at jeg var gravid. Da var testene negative..

I don't know? Hvad tror I? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

l.kjoeller

Kun en test kan give dig svar desværre 

Anmeld

20. februar 2015

MorTilN

Det kan godt lade sig gøre, de bedste sædceller kan leve 4-5 døgn mens de venter på et æg. Man kan kun teste eller vente, det kan også være du har haft en forsinket ÆL

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

l.kjoeller skriver:

Kun en test kan give dig svar desværre 

Men er det ikke noget med, at man helst ikke skal teste om morgen? Synes at jeg har læst det før

Anmeld

20. februar 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Men er det ikke noget med, at man helst ikke skal teste om morgen? Synes at jeg har læst det før

Nej. Man har somregel højest hgc i urinen om morgenen tyder noget på

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Det kan godt lade sig gøre, de bedste sædceller kan leve 4-5 døgn mens de venter på et æg. Man kan kun teste eller vente, det kan også være du har haft en forsinket ÆL

Ægløsning, det er når der blive produceret meget slim i skeden ikke? På min 13 dag i cyklussen bemærkede jeg, at jeg havde en masse slim, da jeg tørrede mig. Håber ikke det er et dumt spørgsmål, men er det ikke ægløsning?

Anmeld

20. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Ægløsning, det er når der blive produceret meget slim i skeden ikke? På min 13 dag i cyklussen bemærkede jeg, at jeg havde en masse slim, da jeg tørrede mig. Håber ikke det er et dumt spørgsmål, men er det ikke ægløsning?

Det forskelligt fra kvinde til kvinde om det kan ses men jo det lyder som ægløsning så det kun en test der kan give dig svaret 

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Anonymbebs skriver:

Det forskelligt fra kvinde til kvinde om det kan ses men jo det lyder som ægløsning så det kun en test der kan give dig svaret 

Jeg er nervøs og bange for at testen ikke alligevel viser sig at blive positiv

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

Det skal også lige siges, at min længste cyklus har været på 32 dage. Er det bedre at vente med at teste til i morgen så? Eller 

Anmeld

20. februar 2015

MorTilN

Anonym skriver:

Jeg er nervøs og bange for at testen ikke alligevel viser sig at blive positiv

Prøv at tag en test i morgen, jeg  alt for at den er positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.