Er den langt nok oppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
5 svar
6 synes godt om
20. februar 2015

Anonym trådstarter

Hej piger . 

Mig og min kæreste har været sammen i nogle år nu, og har så givet os i kast med ønske baby, men det som om efter vi fik snakket om det og siden da har min dejlige kæreste haft svært ved og holde rejsnigen :/ 

- igår for første gang i 2 måneder kom den endelig "lidt" op og stå, han fik den også ind i mig men kunne ikke rigtig vurdere hvor meget, da han så faktisk kom med det samme  

- mit spørgsmål går ud på, hvor "langt" op den skal for at Sæden kan finde vej?? For da jeg gik op wc efter for og tørre mig da sys jeg der kom PÆNT meget med ud igen, mere end der "plejer og gøre "  så er der overhoved en chance for jeg kan blive gravid på den baggrund 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er primært "væsken" der kommer ud, sædcellerne skal nok finde vej

mht rejsningsproblemer, kan din kæreste godt have fået præstationsangst. Måske føler han et pres i forhold til om "den nu fungerer" eller om det er rent væske der kommer ud. 

Det kan jeg huske at min mand har snakket om flere gange når vi talte børn. For ham var det en vigtig del af at være mand, at kunne gøre sin hustru gravid

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det er primært "væsken" der kommer ud, sædcellerne skal nok finde vej

mht rejsningsproblemer, kan din kæreste godt have fået præstationsangst. Måske føler han et pres i forhold til om "den nu fungerer" eller om det er rent væske der kommer ud. 

Det kan jeg huske at min mand har snakket om flere gange når vi talte børn. For ham var det en vigtig del af at være mand, at kunne gøre sin hustru gravid

Så du tror godt det kan gøre en gravid selv om den ikke er fuld oprejst og helt oppe og stå inde i mig ?

Anmeld

20. februar 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Så du tror godt det kan gøre en gravid selv om den ikke er fuld oprejst og helt oppe og stå inde i mig ?

Ja det er jeg sikker på. 

Men om I har ramt æl er jo nok det der vejer mest for eller imod

Anmeld

20. februar 2015

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Ja det er jeg sikker på. 

Men om I har ramt æl er jo nok det der vejer mest for eller imod

Jeg har ægløsning på mandag 

så vi er så småt gået i gang med og prøve 

Anmeld

20. februar 2015

Princesspigen

Om den er langt nok oppe har jeg ikke forstand på.. 

Men jeg tror måske i skal lade være med at snakke baby i forhold til se , lade være med at planlægge sex efter æggeløsning osv.. 

Disse ting kan helst sikkert påvirke din kærestes lyst til sex samt som du selv nævner gi rejsningsproblemer.. 

"Glem projekt baby" og bare nyd hinanden som i har gjordt før men uden beskyttelse, det vil ihværtifal efter min mening gøre det nemmere at bli gravid og ikke ødelægge jeres sexliv på bekostning af baby.. 

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.