Hvad kan jeg gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. februar 2015

JaniceMonique

Hey med jer skønne damer!

Som jeg i flere tråde har skrevet ønsker min kæreste og jeg også at blive gravid, vi har kun  prøvet siden Januar i år, men det føles som en evighed!  Ved godt der er flere som prøver i længere tid en os..

Nu er mit spørgsmål til Jer, hvad gør I for ikke at tænke på at gravid hele tiden? Jeg nyder at have sex med min kæreste osv. Men hver gang han er kommet i mig, tænker jeg på om den måske er der denne gang  

Hvordan skal jeg tænke på andet og ikke det at blive gravid??

Mange knus fra mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Kærlighediminmave

JaniceMonique skriver:

Som jeg i flere tråde har skrevet ønsker min kæreste og jeg også at blive gravid, vi har kun  prøvet siden Januar i år, men det føles som en evighed!  Ved godt der er flere som prøver i længere tid en os..

Nu er mit spørgsmål til Jer, hvad gør I for ikke at tænke på at gravid hele tiden? Jeg nyder at have sex med min kæreste osv. Men hver gang han er kommet i mig, tænker jeg på om den måske er der denne gang  

Mange knus fra mig 

Har i kun prøvet lidt over en måned? 

Så er mit bedste råd at du skal prøve at slappe af. Du stresser  ALT for meget. En måned er jo ingenting. Kan godt forstå du glæder dig men det er meget normalt at det kan tage op til et år at blive gravid 

Anmeld

19. februar 2015

ErDuHerIkkeSnart

JaniceMonique skriver:

Mange knus fra mig 

Jeg ved vist heller ikke helt hvad jeg skal svare - du har haft en enkelt ægløsning eller to, i den periode som du beskriver. Hvis det allerede nu stresser dig så voldsomt, så bliver det formentlig et rigtig ubehageligt projekt for jer.

At sige "tænk på noget andet" er for simpelt - men i dit tilfælde fristes jeg alligevel til at skrive det. For du bliver simpelthen nødt til at lægge det på hylden.

Held og lykke med det hele!

Anmeld

19. februar 2015

JaniceMonique

komnubaby skriver:

Har i kun prøvet lidt over en måned? 

Så er mit bedste råd at du skal prøve at slappe af. Du stresser  ALT for meget. En måned er jo ingenting. Kan godt forstå du glæder dig men det er meget normalt at det kan tage op til et år at blive gravid 

Ja ved godt det lyder "plat" 

Jeg prøver også at lade være med at tænke over det, men det er svært. Når det bare er et ønskebarn 

Anmeld

19. februar 2015

JaniceMonique

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Jeg ved vist heller ikke helt hvad jeg skal svare - du har haft en enkelt ægløsning eller to, i den periode som du beskriver. Hvis det allerede nu stresser dig så voldsomt, så bliver det formentlig et rigtig ubehageligt projekt for jer.

At sige "tænk på noget andet" er for simpelt - men i dit tilfælde fristes jeg alligevel til at skrive det. For du bliver simpelthen nødt til at lægge det på hylden.

Held og lykke med det hele!

Tak og det er også iorden at du skriver dette 

Anmeld

19. februar 2015

Kærlighediminmave

JaniceMonique skriver:

Ja ved godt det lyder "plat" 

Jeg prøver også at lade være med at tænke over det, men det er svært. Når det bare er et ønskebarn 

Ja, vi ønsker jo os alle et barn. men der er ikke andet for end at vente..hvis du tænker på det hele tiden stresser du bare kroppen og så er der endnu sværere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.