6+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
7 synes godt om
19. februar 2015

lineemiliex

hej piger :-)

jeg er nu 6+1 og har ikke haft de voldsomme symptomer endnu, udover en dags tissetrang, lidt ømme bryster, øget appetit, humørsvingninger. Ingen vild kvalme indtil nu, udover en fornemmelse i halsen, I ved.. Jeg tog endnu en test for er par dage siden og den var positiv(!!) inden den var løbet henover c-stregen, så må da have forhøjet mit hcg..

er der andre end mig der er i uge 7? Eller nogen der kan berolige mig lidt? Har været et totalt nervevrag de sidste dage og nervøs for om alt nu er som det skal være..

her er billedet af testen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Zenia's mor

Hej . Sådan havde jeg det os og du kan være helt helt rolig.  

Stort Tillykke med graviditen

Anmeld

19. februar 2015

lineemiliex

Zenia's mor skriver:

Hej . Sådan havde jeg det os og du kan være helt helt rolig.  

Stort Tillykke med graviditen

Tak skal du have  det er bare så overvældende!! 

Anmeld

19. februar 2015

energystar

lineemiliex skriver:

hej piger :-)

jeg er nu 6+1 og har ikke haft de voldsomme symptomer endnu, udover en dags tissetrang, lidt ømme bryster, øget appetit, humørsvingninger. Ingen vild kvalme indtil nu, udover en fornemmelse i halsen, I ved.. Jeg tog endnu en test for er par dage siden og den var positiv(!!) inden den var løbet henover c-stregen, så må da have forhøjet mit hcg..

er der andre end mig der er i uge 7? Eller nogen der kan berolige mig lidt? Har været et totalt nervevrag de sidste dage og nervøs for om alt nu er som det skal være..

her er billedet af testen.

Jeg er 7+5 og har også været vildt nervøs over om alt nu er som det skal være... Har i dag været til en tidlig scanning hvor vi så og hørte det fineste lille hjerte - dét har givet mig lidt ro  

Anmeld

19. februar 2015

Looni

Jeg er i dag 6+6 har heller ikke haft mange tegn på graviditet indtil i går - 6+5, så skal jeg love for at kvalmen dukkede op.

Så bare rolig, det kan snildt komme

Anmeld

19. februar 2015

S*DD

Jeg er 5+5 og jeg er også til tider et nervevrag. Jeg skal til tidlig scanning om 2 uger og glæder mig. Men tænker også der kan gå så meget galt endnu!

Jeg hverken pletbløder eller noget og har symptomer på graviditet. Så tænker at det nok skal gå. Eller det prøver jeg på. 

Anmeld

19. februar 2015

stineeriksen

Tillykke med graviditeten jeg er selv 7+2 idag og mærker Heller ikke rigtig noget og første lægebesøg er først den 10 marts men jeg er ret oppustet så jeg er ret sikker på at den stadig er der jeg prøver og holde det gode humør selvom jeh også tænker at der bare skal være lyd til nf! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.