Jeg er nervøs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. februar 2015

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg har haft sex på 9nde dag i cyklussen, da han kom i mig. Så opdagede jeg 4 dage efter, at jeg havde ægløsning. Der er en chance for at jeg er blevet gravid, men jeg ved det ikke.. jeg er ikke sikker.

Idag er det dag 31 og jeg har stadig ikke fået menstruation  og testede ellers igår, hvor testen var negativ... Jeg er så nervøs, for jeg vil gerne vide om der er noget eller ikke er noget  Jeg bliver lidt skuffet hvis der ikke er noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Spunken84

Anonym skriver:

Min kæreste og jeg har haft sex på 9nde dag i cyklussen, da han kom i mig. Så opdagede jeg 4 dage efter, at jeg havde ægløsning. Der er en chance for at jeg er blevet gravid, men jeg ved det ikke.. jeg er ikke sikker.

Idag er det dag 31 og jeg har stadig ikke fået menstruation  og testede ellers igår, hvor testen var negativ... Jeg er så nervøs, for jeg vil gerne vide om der er noget eller ikke er noget  Jeg bliver lidt skuffet hvis der ikke er noget

Øh. ..er det første cyklus du/I prøver at blive gravide? Hvad er du nervøs for? At du ikke gravid eller at du er gravid.?

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Spunken84 skriver:

Øh. ..er det første cyklus du/I prøver at blive gravide? Hvad er du nervøs for? At du ikke gravid eller at du er gravid.?

Det er første cyklus, at det har lykkedes ham at komme i mig Ellers har vi prøvet at have mere sex siden oktober.. Jeg er nervøs for, at jeg måske ikke er gravid, selvom jeg inderligt ønsker at blive det 

Anmeld

19. februar 2015

Spunken84

Anonym skriver:

Det er første cyklus, at det har lykkedes ham at komme i mig Ellers har vi prøvet at have mere sex siden oktober.. Jeg er nervøs for, at jeg måske ikke er gravid, selvom jeg inderligt ønsker at blive det 

Har I forsøgt at blive gravide siden oktober...altså er det noget i planlægger? Jeg vil sige det sådan at det er meget naturligt at det ikke sker i første forsøg. Hvis I har forsøgt intensivt i et år uden held kan det godt være I skal være bekymrede men ellers skal du ikke være bekymret.

Anmeld

19. februar 2015

Anonym trådstarter

Spunken84 skriver:

Har I forsøgt at blive gravide siden oktober...altså er det noget i planlægger? Jeg vil sige det sådan at det er meget naturligt at det ikke sker i første forsøg. Hvis I har forsøgt intensivt i et år uden held kan det godt være I skal være bekymrede men ellers skal du ikke være bekymret.

Vi har fra oktober snakket om at prøve at se om vi kan få lavet en lille guldklump.. Han har svært ved at komme i mig, pga han tænker for meget. Så det har endeligt lykkedes ham at gøre det i denne cyklus..

Jeg håbede bare, at vi ville være heldige den første gang han kom i mig 

Anmeld

19. februar 2015

Spunken84

Anonym skriver:

Vi har fra oktober snakket om at prøve at se om vi kan få lavet en lille guldklump.. Han har svært ved at komme i mig, pga han tænker for meget. Så det har endeligt lykkedes ham at gøre det i denne cyklus..

Jeg håbede bare, at vi ville være heldige den første gang han kom i mig 

Nåh, så forstår jeg bedre. Hmm....har han altid haft svært ved det? Eller er det først nu hvor I har talt om at blive gravide? Kan jo godt lægge et øget pres på ham af forskellige årsager....måske ved han ikke helt om han er klar til det? Altså jeg aner det selvfølgelig ikke....var bare en tanke! Kender alt til følelsen af at man gerne vil være gravid hurtigt- helst nu og her:-) desværre er det ikke altid liiige at biologien er helt enig Jeg håber selvfølgelig for jer at den er der nu, men ellers vil jeg anbefale at i starter fra den dag i cyklus der er din første uden menstruation og gør det fast hver 2-3 dag måneden ud. Måske virker det ikke første måned men så prøv igen på samme måde i de efterfølgende cyklus.  Jeg kender mange der har gjort det sådan og som er blevet gravide kort efter, men det kræver lige en ihærdig, intensiv insats 

Held og lykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.