Konstant træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
7 svar
4 synes godt om
19. februar 2015

S*DD

Ja jeg er gravid i 6. Uge. Og nøj trætheden har ramt mig. Jeg er så sindssyg træt, at jeg har svært ved at komme igennem arbejdsdagen. Samtidig har jeg mega hovedpine. 

Jeg tager en lur hver dag når jeg kommer hjem og i nat sov jeg 9,5 timer. Men jeg er stadig træt. Eller var frisk i en time og så træt igen. 

Jeg drikker rigeligt med vand i løbet af dagen. Får grøntsager og spiser gravitamin. Plus jeg også er ude og gå en tur hver dag med hunden, eller løbe.

Jeg ved godt at det er normalt. Men jeg synes det er synd for de børn jeg arbejder med, at jeg rent faktisk ikke magter dem en hel dag. Jeg er bare så træt! 

Er der noget man kan gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Hertz

S*DD skriver:

Ja jeg er gravid i 6. Uge. Og nøj trætheden har ramt mig. Jeg er så sindssyg træt, at jeg har svært ved at komme igennem arbejdsdagen. Samtidig har jeg mega hovedpine. 

Jeg tager en lur hver dag når jeg kommer hjem og i nat sov jeg 9,5 timer. Men jeg er stadig træt. Eller var frisk i en time og så træt igen. 

Jeg drikker rigeligt med vand i løbet af dagen. Får grøntsager og spiser gravitamin. Plus jeg også er ude og gå en tur hver dag med hunden, eller løbe.

Jeg ved godt at det er normalt. Men jeg synes det er synd for de børn jeg arbejder med, at jeg rent faktisk ikke magter dem en hel dag. Jeg er bare så træt! 

Er der noget man kan gøre? 

Start med at få tjekket din blodprocent. Det kan være du allerede nu har brug for jerntilskud, det havde jeg. Jeg sov hele tiden og ku dårlig holde mig vågen når ungerne kom hjem. Ellers så ved jeg ikk hva man kan gøre.

Anmeld

19. februar 2015

S*DD

Hertz skriver:

Start med at få tjekket din blodprocent. Det kan være du allerede nu har brug for jerntilskud, det havde jeg. Jeg sov hele tiden og ku dårlig holde mig vågen når ungerne kom hjem. Ellers så ved jeg ikk hva man kan gøre.

Okay ja det kunne jeg gøre. Men skader det at starte på jern tilskud hvis man ikke mangler endnu? For så kunne jeg starte på det og se om det hjælper

Anmeld

19. februar 2015

Hertz

S*DD skriver:

Okay ja det kunne jeg gøre. Men skader det at starte på jern tilskud hvis man ikke mangler endnu? For så kunne jeg starte på det og se om det hjælper

Ved ikk om det skader faktisk. 

Anmeld

19. februar 2015

mor88

S*DD skriver:

Jeg startede med jern allerede fra uge 6, og det er der ikke noget farligt med fik jeg at vide af lægen  

Anmeld

19. februar 2015

JH12

Om natten skal jeg helst have 10-12 timer før jeg kan klare en arbejdsdag.. Jeg har ikke jern mangel, mit søvn behov er bare større når jeg er gravid.. 

Anmeld

19. februar 2015

JaneLyng88

Du kan trøste dig med at det bliver bedre omkring det tidspunkt hvor kvalmen også forsvinder  Gjorde det i hvert fald her. Ind til da så nyd, at du med god samvittighed kan tage en lur ind i mellem.

Anmeld

19. februar 2015

S*DD

JaneLyng88 skriver:

Du kan trøste dig med at det bliver bedre omkring det tidspunkt hvor kvalmen også forsvinder  Gjorde det i hvert fald her. Ind til da så nyd, at du med god samvittighed kan tage en lur ind i mellem.

Jeg har ingen kvalme  lider nærmest kun af hovedpine og træthed. Så har det rimeligt nemt indtil videre må man sige! 

Men Ja, jeg må nok bare fortsætte som jeg gør og få undersøgt min blodprocent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.