Denne gang var ikke lykkens gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2015

LilleMie

FrkC skriver:

Øv 

stort 

Ja det er meget øv  Men nu er tårerne tørret væk og vi må se fremad!

Tak for dit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2015

Starbottle

LilleMie skriver:

Mange tak for din medfølelse, og jeg er ked af at høre, at du også kender til det personligt 

Uvisheden er helt sikkert det værste, hvornår sker det, sker det overhovedet???

Men nu må jeg se fremad og 3. gang er helt sikkert lykkens gang  Det er heldigvis kun 2. forsøg vi skal starte op på, så vi har lidt tid at løbe på, inden vi tager den endelige beslutning om at stoppe eller bruge flere penge

Præcis... for mig er det mest usikkerheden med "sker det overhovedet"  hvis der var en eller anden garanti for at det lykkes på et eller andet tidspunkt tror jeg det ville være en smule lettere.

Men for de fleste lykkes det jo heldigvis og mon ikke vi begge to, også en dag kan ligge fertilitetsverdenen bag os

Jeg har to IVF forsøg bag mig, de er begge to gået rigtig fint, men det er aldrig lykkes at blive gravid og de resterende æg er gået til grunde så heller ikke noget til fryseren.

Lige nu er jeg i LANG nedregulering for at få styr på min endometriose, så 3 måneder i overgangsalder (det er SKØNT &nbspog skal så have sidste forsøg i det offentlige til maj. 

Anmeld

25. februar 2015

LilleMie

Starbottle skriver:

Præcis... for mig er det mest usikkerheden med "sker det overhovedet"  hvis der var en eller anden garanti for at det lykkes på et eller andet tidspunkt tror jeg det ville være en smule lettere.

Men for de fleste lykkes det jo heldigvis og mon ikke vi begge to, også en dag kan ligge fertilitetsverdenen bag os

Jeg har to IVF forsøg bag mig, de er begge to gået rigtig fint, men det er aldrig lykkes at blive gravid og de resterende æg er gået til grunde så heller ikke noget til fryseren.

Lige nu er jeg i LANG nedregulering for at få styr på min endometriose, så 3 måneder i overgangsalder (det er SKØNT &nbspog skal så have sidste forsøg i det offentlige til maj. 

Ja uvisheden er ikke sjov. Men ja mange bliver jo gravide på et tidspunkt, og da vi startede op sagde de, at det i snit tog 2,2 behandlinger at få et barn. Så der er jo intet unormalt i, at det ikke sker i første forsøg (eller andet), og ofte skal de jo lige lære hvordan kroppen reagerer på hormonerne, og lægerne bliver jo klogere fra gang til gang. Så mon ikke at chancen bliver bedre for os nu 

Puha 3 måneders nedregulering lyder ikke sjov, håber ikke hormonerne er for hårde ved dig? Har du prøvet så lang en nedregulering tidligere?

Jeg selv er i kort behandling igen og føler mig meget heldig over at kunne springe nedreguleringen over, for jeg synes sjældent folk taler positivt om det.

Jeg krydser fingre for os begge, 2015 skal være året, hvor vi bliver gravide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.