Ingen guldæg til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
9 svar
4 synes godt om
19. februar 2015

Holst85

øv øv og endnu mere øv og fuck og hvor kan jeg ikke være mere ked af det lige nu.. 

Har prøvet følelsen aller første gang vi var i behandling og så nu.. Æggene havde ikke delt sig som de skulle.. Blev ringet op kl.9.30 

håber at de har en løsning på hvad vi så skal.

skal snakke med ham klokken 20.00 i aften.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

LilleMie

Holst85 skriver:

øv øv og endnu mere øv og fuck og hvor kan jeg ikke være mere ked af det lige nu.. 

Har prøvet følelsen aller første gang vi var i behandling og så nu.. Æggene havde ikke delt sig som de skulle.. Blev ringet op kl.9.30 

Øv det gør mig virkelig ondt at høre

Det må godt nok være en forfærdelig melding, at det allerede er slut for denne gang, inden det overhovedet rigtig er gået i gang 

Jeg håber også, at de har en løsning og at det snart lykkes for jer 

Anmeld

19. februar 2015

modesty

Holst85 skriver:

Åh øv, hvor hårdt. 

Det kan måske være en lille trøst at det jo ikke gælder som et forsøg, så. Men det er stadig slet ikke den besked man havde håbet på.

Anmeld

19. februar 2015

Holst85

modesty skriver:

Åh øv, hvor hårdt. 

Det kan måske være en lille trøst at det jo ikke gælder som et forsøg, så. Men det er stadig slet ikke den besked man havde håbet på.

Vi er på privat og betaler selv, så noget skal vi i hvertfald betale, men vi prøver bare igen om 2 uger, håber jeg..

Anmeld

19. februar 2015

Miia90

19. februar 2015

Mulle0802

Er det jeres PB nr. 2 siden i selv skal betale? 

Anmeld

19. februar 2015

Holst85

Mulle0802 skriver:

Er det jeres PB nr. 2 siden i selv skal betale? 

Nej det er det ikke, landet ligger sådan at vi er blevet fejlinformeret af vores læge, men mit BMI er heller ikke under 30 som det skal være hvis det var hos det offentlige. Men det er nok det næste skridt. Af med 15 kg og så henvises 

Anmeld

19. februar 2015

FrkC

Øv det gør mig ondt  Sender dig titusind 

Anmeld

19. februar 2015

Mulle0802

Holst85 skriver:

Nej det er det ikke, landet ligger sådan at vi er blevet fejlinformeret af vores læge, men mit BMI er heller ikke under 30 som det skal være hvis det var hos det offentlige. Men det er nok det næste skridt. Af med 15 kg og så henvises 

Nårh, det kan jeg godt huske du skrev. Har I fået snakket med lægen? 

Anmeld

19. februar 2015

Holst85

Mulle0802 skriver:

Nårh, det kan jeg godt huske du skrev. Har I fået snakket med lægen? 

Ja og jeg sku komme til samtale.. Det var en anden læge jeg snakket med denne hergang..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.