Scanning 9+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
1 synes godt om
19. februar 2015

HappyOne

Hej alle. 

Skal for første gang op på sygehuset og scannes for at se vores lille spire Da jeg er førstegangs gravid har jeg lige et spørgsmål.

Får man billeder med hjem af den dejlige spire der gemmer sig?

Det er på Kolding sygehus, ved ikke om der er forskel nogle steder. Det er en scanning der skal fastslå hvor langt jeg præcis er henne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle. 

Skal for første gang op på sygehuset og scannes for at se vores lille spire Da jeg er førstegangs gravid har jeg lige et spørgsmål.

Det er på Kolding sygehus, ved ikke om der er forskel nogle steder. Det er en scanning der skal fastslå hvor langt jeg præcis er henne 

Først tillykke med spiren. 

Da jeg var til terminsscanning november 2013 på Kolding sygehus fik vi to billeder med hjem husk fyldt blære. 

Men hvorfor skal du til terminsscanning når du ved at du er 9+2? Det er da rimelig præcis?  

Anmeld

19. februar 2015

HappyOne

Dig, mig og vores lille prinsesse <3 skriver:

Først tillykke med spiren. 

Da jeg var til terminsscanning november 2013 på Kolding sygehus fik vi to billeder med hjem husk fyldt blære. 

Men hvorfor skal du til terminsscanning når du ved at du er 9+2? Det er da rimelig præcis?  

Det er efter egen beregning. 

Det er fordi vi skal have foretaget en moderkagebiosi, imellem 10 og 12 uge af graviditeten  

Anmeld

19. februar 2015

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
SkalVæreMor2015 skriver:

Det er efter egen beregning. 

Det er fordi vi skal have foretaget en moderkagebiosi, imellem 10 og 12 uge af graviditeten  

Arh  okay så det jo vigtig der er styr på det. 

Anmeld

19. februar 2015

Tøs85

SkalVæreMor2015 skriver:

Hej alle. 

Nogle gange skal man lige spørge om man må få billede med hjem og har også været ude for det koster 20,- for et billede.. Selvom det var på sygehuset..

Anmeld

19. februar 2015

HappyOne

Jeg fik et billede med hjem af min lille spire, det er overlykkelig. Vi så hjerteblink for første gang, og blev sat længere tilbage, hun sagde jeg kun var 8+3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.