Sovetid 6 år..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Min pige på 6 år (snart 7), kommer i seng omkring kl. 20, og skal op kl. 06.30.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

LinLin

Mine har kommet i seng 19.15-19.30 i hverdagene siden de var omkring et år. De er 4 og 8 nu. Den store står meget tidligt op - hører ham ofte 5.30 (uanset hvornår han kommer i seng ) og vi skal først op lidt i 7...

fredag og lørdag er de længere oppe 

Anmeld

19. februar 2015

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

De er næsten 6 år og 7 1/2 år. De kommer i seng kl. 19.30 og skal op senest kl. 6.30

Anmeld

19. februar 2015

Tip!

Tak for alle svar.. 

Jeg prøvede igår at rykke min søns godnat tid en halv time... Så var Helved løs..  Han plejer at blive puttet kl 19, men strak den igår til 19.30.. Han sov først kl 22  

Jeg fastholder så min sengetid kl 19 kan jeg se 

Han skal ikke op på noget fast tidpunkt lige pt, da jeg skriver eksames opgave, og arbejder hjemmefra. 

Anmeld

19. februar 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min den store er 5 år og kommer i seng kl 20 både hverdage og weekender .. Har vi gæster eller er ude fx en lørdag må han self gerne være længere oppe... Han står op mellem halv 8 og 8 for det meste .. Den lille er 20 mdr og sover fra 19-08 cirka

Anmeld

19. februar 2015

Leneur

Min på 5 år har fast sengetid kl 20 og vågner selv mellem 6.30-7.00 hver dag. Troede ikke på hun ville blive så god, da hun altid har været ultra A-menneske og helvede bryder løs når vi skal stille om til vintertid.

Nogle kloge hoveder siger at hvis man vil skubbe sengetiden lidt, så skal man starte  med 10 min, altså 19:10 hvis normalen har været kl. 19, når det så kører, så skubber man den 10 min igen, indtil man kommer frem til den nye sengetid. Om det virker ved jeg ikke, da vi ikke selv har prøvet det.

Anmeld

19. februar 2015

MyLove E

Twinkle little star skriver:

Tak for alle svar.. 

Jeg prøvede igår at rykke min søns godnat tid en halv time... Så var Helved løs..  Han plejer at blive puttet kl 19, men strak den igår til 19.30.. Han sov først kl 22  

Jeg fastholder så min sengetid kl 19 kan jeg se 

Han skal ikke op på noget fast tidpunkt lige pt, da jeg skriver eksames opgave, og arbejder hjemmefra. 

Må jeg spørge hvorfor du vil skubbe den?

Anmeld

19. februar 2015

Ciss

Vi står op 6.30/7.00.

Storesøster på 7 år kommer i seng kl 20, Lillebror på 5 år kommer i seng kl 19.

Til efteråret, når han nærmer seg 6 år regner jeg med at strække Lillebrors sengetid til kl 19.30.

Anmeld

19. februar 2015

Tip!

MyLove E skriver:

Må jeg spørge hvorfor du vil skubbe den?

Jeg synes det er tidligt at han kommer i seng.. Men det duer ikke for ham at komme senere i seng, rutinen er bare at han er puttet kl 19, og falder altid i søvn kort tid efter.. 

Anmeld

19. februar 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

her kommer Theo snart 4 år. I seng 18-18.30.

Theis snart 7 år kommer i seng kl 18.30-19

begge børn skal op mellem 05.30-05.45

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.