gode boligselskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. februar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

mig og min familie er bosat på Bornholm, men der er ikke de store jobmuligheder herover, så min kæreste er begyndt at søge i resten af landet. Hvis han nu skulle være heldig at få noget vil vi jo blive nødt til at flytte over, der jo lidt langt fra Bornholm... 

jeg har prøvet at søge på nettet efter lejligheder, så vi har en ide om indskud, husleje osv. men er der nogen herinde der kender nogle gode boligselskaber?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Sunshine skriver:

mig og min familie er bosat på Bornholm, men der er ikke de store jobmuligheder herover, så min kæreste er begyndt at søge i resten af landet. Hvis han nu skulle være heldig at få noget vil vi jo blive nødt til at flytte over, der jo lidt langt fra Bornholm... 

jeg har prøvet at søge på nettet efter lejligheder, så vi har en ide om indskud, husleje osv. men er der nogen herinde der kender nogle gode boligselskaber?...

Kommer an på hvor i landet

I Silkeborg er jeg rigtig glad for AAB/AB. - Deres hjemmeside er boligsilkeborg.dk. Super hjemmeside der er nem at navigere. Der er lidt af det hele. Både lejligheder med ganske kort ventetid og en billig leje, eller huse til leje hvis man er mere til det. Og det er til at finde noget til en hver pengepung. F.eks. har jeg lige underskrevet kontrakt til en 4-værelses på 91 kvm til 6800 inkl aconto, efter jeg begyndte at søge i december

Der er også Silkeborg Boligselskab som er udemærket, men deres hjemmeside (sb-silkeborg.dk) er ikke meget værd. Men de har også nogle rigtig fine boliger, både med kort og lang vente tid, og til enhver pengepung

Det er lige det jeg kender til

Anmeld

18. februar 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
MummiT skriver:

Kommer an på hvor i landet

I Silkeborg er jeg rigtig glad for AAB/AB. - Deres hjemmeside er boligsilkeborg.dk. Super hjemmeside der er nem at navigere. Der er lidt af det hele. Både lejligheder med ganske kort ventetid og en billig leje, eller huse til leje hvis man er mere til det. Og det er til at finde noget til en hver pengepung. F.eks. har jeg lige underskrevet kontrakt til en 4-værelses på 91 kvm til 6800 inkl aconto, efter jeg begyndte at søge i december

Der er også Silkeborg Boligselskab som er udemærket, men deres hjemmeside (sb-silkeborg.dk) er ikke meget værd. Men de har også nogle rigtig fine boliger, både med kort og lang vente tid, og til enhver pengepung

Det er lige det jeg kender til

det er skam alle landsdele... 

når der nu ikke er noget arbejde til ham her på øen må vi jo søge over.... 

han startede med at søge i København, men har også søgt stillinger på Fyn og i Jylland...

Anmeld

18. februar 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Ms.Sunshine skriver:

Domea har lejligheder og rækkehuse i hele landet. 

Anmeld

18. februar 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Sunshine skriver:

det er skam alle landsdele... 

når der nu ikke er noget arbejde til ham her på øen må vi jo søge over.... 

han startede med at søge i København, men har også søgt stillinger på Fyn og i Jylland...

Ja okay 

Som sagt boligsilkeborg.dk er helt klart den bedste hjemmeside jeg kender til at søge lejligheder her i Silkeborg. - Og Silkeborg er jo egentlig ret godt placeret i forhold til arbejde forskellige steder i midtjylland, da der ikke er voldsomt lang transport til de fleste større byer selv med offentlig transport

Anmeld

18. februar 2015

Frk_Louise

Ms.Sunshine skriver:

Boligselskabet VIBORG 

Anmeld

18. februar 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vi bor igennem Boligselskab Sjælland �� har været i 3 forskellige lokalforeninger og det er kun en vi ikke følte os hørt men så snart vi tog det med hovedkontor var der ingen problemer ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.