D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ms.Sunshine skriver:
mig og min familie er bosat på Bornholm, men der er ikke de store jobmuligheder herover, så min kæreste er begyndt at søge i resten af landet. Hvis han nu skulle være heldig at få noget vil vi jo blive nødt til at flytte over, der jo lidt langt fra Bornholm... 
jeg har prøvet at søge på nettet efter lejligheder, så vi har en ide om indskud, husleje osv. men er der nogen herinde der kender nogle gode boligselskaber?...
Kommer an på hvor i landet 
I Silkeborg er jeg rigtig glad for AAB/AB. - Deres hjemmeside er boligsilkeborg.dk. Super hjemmeside der er nem at navigere. Der er lidt af det hele. Både lejligheder med ganske kort ventetid og en billig leje, eller huse til leje hvis man er mere til det. Og det er til at finde noget til en hver pengepung. F.eks. har jeg lige underskrevet kontrakt til en 4-værelses på 91 kvm til 6800 inkl aconto, efter jeg begyndte at søge i december 
Der er også Silkeborg Boligselskab som er udemærket, men deres hjemmeside (sb-silkeborg.dk) er ikke meget værd. Men de har også nogle rigtig fine boliger, både med kort og lang vente tid, og til enhver pengepung 
Det er lige det jeg kender til 
Anmeld