Rikkemor89 skriver:
Hej i skønne mennesker på baby (:
Jeg har fundet en kæreste for 6 mdr siden som er 21år ældre end mig & nej jeg har aldrig haft det så godt som jeg har nu & jeg elsker ham virkelig, men efter mine venner/veninder fandt ud af det hører jeg nærmeste ikke fra dem, jo hvis jeg selv starter med at skrive til dem, men kan det virkelig passe at ens venskab skal gå i stykker fordi man finder sig en kæreste der er 21år ældre end en selv ?
I mine øjne er de så ikke rigtige venner !
Jeg vil ikke stoppe mit forhold til min kæreste for at få mine venner/veninder tilbage aldrig !
Andre der har prøvet det samme ?
Vis dig og din kæreste elsker hinanden så er det jo det, så er alderen ikke så vigtig synes jeg. Venskaber kan desværre gå i stykke på grund af at man kommer i forhold og især fordi han er det ældre ind dig så der er jo nogle der nok tænker "Han kunne være din far".
Jeg har også mistede mange af mine venner/veninder da jeg fandt min kæreste for 4 år siden og han er kun ca 2½ år ældre ind mig, men de mente at jeg blev for "kæreste kedelig" fordi mig og min kæreste modner hinanden rigtig meget og de fulgte ikke med på sammen plan og det kunne de ikke have.
Mit syn på det er at du IKKE skal stoppe dit forhold vis du er lykkelig i det fordi dine venner ikke kan have at du er i forhold med ham, men på den anden side er det også nogle gange vigtigt at hører på sine veninder da de ser forholdet ude fra. Men i dit tilfælde er det nok at de synes der er en for stor alders forskel på dig og ham og derfor ikke kan sætte sig ind i jeres kærlighed
Anmeld