Solskins historie med ICSI behandling ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
12 svar
5 synes godt om
18. februar 2015

Holst85

Har lige brug for at høre fra jer dejlige kvinder der har været i ICSI behandling. 

Hvordan er det gået jer ??? 

Jeg skal forhåbentlig ha lagt æg op i morgen, dette er anden gang og krydser virkelig fingre for at det sker denne gang. 

Derfor ville jeg bare gerne høre hvordan det er gået med jer.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

Holst85

Slet ingen ��

Anmeld

18. februar 2015

Holst85

Øv

Anmeld

18. februar 2015

(august)

Vil gerne dele min, men ved ikke om du synes den er specielt opmuntrenden. 

Vi var igennem ICSI i 13 mdr før jeg blev gravid ved 7. ægoplægning, men derefter er det gået stærk. Fra jeg fødte vores første barn har jeg født yderligere to på knap 4 mdr, som begge er lavet helt naturligt.

-for at det sætter sig fast.

Anmeld

18. februar 2015

(august)

(august) skriver:

Vil gerne dele min, men ved ikke om du synes den er specielt opmuntrenden. 

Vi var igennem ICSI i 13 mdr før jeg blev gravid ved 7. ægoplægning, men derefter er det gået stærk. Fra jeg fødte vores første barn har jeg født yderligere to på knap 4 mdr, som begge er lavet helt naturligt.

-for at det sætter sig fast.

Der skulle have stået...to på knap 4 år... ups

Anmeld

18. februar 2015

Dulgretz

Holst85 skriver:

Har lige brug for at høre fra jer dejlige kvinder der har været i ICSI behandling. 

Jeg skal forhåbentlig ha lagt æg op i morgen, dette er anden gang og krydser virkelig fingre for at det sker denne gang. 

Var igennem et friskt forsøg der endte i en bio i uge 5, og da jeg bare ikke var klar på en ny omgang ægudtagning prøvede vi med et fryseforsøg hvor jeg fik lagt 2 æg op, 8 mdr senere fødte jeg tvillinger 

Stort held og lykke med forsøget og håber det lykkedes jer

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Holst85 skriver:

Jeg fik 1 icsi forsøg hvor 4 æg blev befrugtet til topkarakterer.  1 blev lagt op og 3 frosset.  Blev gravid med min datter som nu er snart 3. Og ser ikke ud til vi får brugt fryseæggene for jeg er sørme gravid med lillesøster på øko fason  18 uger henne. Held og lykke 

Anmeld

18. februar 2015

Holst85

l.kjoeller skriver:

Jeg fik 1 icsi forsøg hvor 4 æg blev befrugtet til topkarakterer.  1 blev lagt op og 3 frosset.  Blev gravid med min datter som nu er snart 3. Og ser ikke ud til vi får brugt fryseæggene for jeg er sørme gravid med lillesøster på øko fason  18 uger henne. Held og lykke 

Jeg håber bare at der er 2 der er gode og kan komme op, men er der kun et er det også fint..

er så spændt på i morgen.. Holdte du dig i ro de 14 dage efter ÆO?

Anmeld

18. februar 2015

l.kjoeller

Holst85 skriver:

Jeg håber bare at der er 2 der er gode og kan komme op, men er der kun et er det også fint..

er så spændt på i morgen.. Holdte du dig i ro de 14 dage efter ÆO?

Har de snakket om du skal have to op ? Mere fordi der er større risiko ved tvillinger så de anbefalede os kun at sætte et op hvis de er gode 

Anmeld

18. februar 2015

Roselil

Profilbillede for Roselil

Gravid i 1. Forsøg, endte i missed abortion uge 8. Gravid i 4. Forsøg med min dejlige 4.årige dreng Naturlig mirakelgravid 3 år senere med min skønne 9 mdrs. Dreng Held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.