Lactosefrit mælk hvor mange L ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2015

majba

Mimic skriver:

jeg synes ikke der er nogen forskel

Fedt tak! 

Så er det nok bare at springe ud i det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2015

majba

Masig skriver:

Det synes jeg... jeg kan i hvert fald ikke smage forskel. Og det samme med yoghurt og selv is er også ganske udemærket synes jeg 

Haha mange tak 

Så er det nok bare at kaste sig ud i det. Er nok det man kalder en lille mælkeholiker  Så ville altså blive ked af det hvis jeg skulle undvære min elskede mælk 

Anmeld

19. februar 2015

Olaf

Masig skriver:

Det lyder som en fornuftig læge!!! For nej det er ikke normalt at de skal have de problemer...

det går jo selvfølgelig stærkt med mælken når man bruger den til det hele, men jeg synes nu ikke vi bruger mere end normalt... 

Ja, vi fik ny læge inden jul, og det er hende der endelig har sat tingene igen  

det kan være jeg bare skal vænne mig til at bruge det  

Anmeld

19. februar 2015

Masig

majba skriver:

Haha mange tak 

Så er det nok bare at kaste sig ud i det. Er nok det man kalder en lille mælkeholiker  Så ville altså blive ked af det hvis jeg skulle undvære min elskede mælk 

Hehe det er også sundt jo 

Anmeld

19. februar 2015

majba

Masig skriver:

Hehe det er også sundt jo 

Det har jeg hvert fald bestemt mig for  Jeg lukker øjne og øre når en eller anden helse freak eller svensk professer begynder og ævle om hvor usundt mælk er 

Anmeld

19. februar 2015

Masig

Olaf skriver:

Ja, vi fik ny læge inden jul, og det er hende der endelig har sat tingene igen  

det kan være jeg bare skal vænne mig til at bruge det  

Vi har været ved 6-7 forskellige læger siden han blev født pga maven og ingen ville henvise os til børneafdelingen selvom jeg selv havde kontaktet afdelingen og de sagde han skulle undersøges. Nu har de så fået en ny og ung læge i vores lægehus som endelig har sendt en henvisning!! Knægten er altså 2,5 nu og har haft problemer altid... så jeg giver ikke altid meget for de læger der, der er skisme ikke meget hjælp at hente...

ja jeg tror ikke der er den store forskel på laktosefri og alm mælk men ja man skal da lige tænke lidt anderledes... også mht alle andre mælkeprodukter... det er jo ikke kun mælken der skal erstattes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.