Endnu en om ægløsning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

224 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. februar 2015

Sijac

Vi er så småt gået i gang med forsøg på nummer 2. Men den der ægløsning er altså ikke min bedste ven 

Efter jeg har fået vores første barn har jeg stærke smerter omkring ægløsning, men jeg ved ikke om det er før, under eller efter - hvordan plejer det at være hos jer som kan mærke den?

Jeg havde første menstrationsdag den 6. februar og har en cyklus på 30 dage +/-, så efter 'hovedreglen' burde jeg have ægløsning nu. Jeg syntes at jeg har haft æl-slim de sidste 2 dage, mindre i går og idag er der mere gulligt end klart (sorry for the details). Jeg har ondt i dag så måske er det tegn på, at mine æg løsner sig? Men er det så NU jeg kan blive gravid eller har det været eller kommer det snart?

Vedhæfter lige et billed af den test jeg har taget for lidt siden, ved godt den ikke er positiv.

Håber ikke mit indlæg blev alt for rodet?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2015

Bebe89

Halløj! 

Min cyklus er som din, jeg havde også første menstruationsdag d. 6. februar, og en cyklus på ca 30 dage. Men jeg tror ikke "vi" burde have ægløsning nu. Ikke før om en 3-4 dage, vel egentligt. (Altså det er jo individuelt, kan jo også være at den er der nu, har været der, eller er der om et par dage) - jeg har også taget et par ægløsningstest i går og i dag, og de er i hvert fald langt fra positive.

Jeg håber du når at "fange" din ægløsning! 

Anmeld

18. februar 2015

Sijac

Bebe89 skriver:

Halløj! 

Min cyklus er som din, jeg havde også første menstruationsdag d. 6. februar, og en cyklus på ca 30 dage. Men jeg tror ikke "vi" burde have ægløsning nu. Ikke før om en 3-4 dage, vel egentligt. (Altså det er jo individuelt, kan jo også være at den er der nu, har været der, eller er der om et par dage) - jeg har også taget et par ægløsningstest i går og i dag, og de er i hvert fald langt fra positive.

Jeg håber du når at "fange" din ægløsning! 

Ud fra hvad diverse æglæsnings beregner siger, så skulle selve ægløsningen falde omkring den 21.-22. februar, men vi skulle være mest fertile fra den 18.-22. februar.

Vi må nok bare op på hesten og i gang 

Anmeld

18. februar 2015

Bebe89

Ja, det er rigtigt nok! Ja, så er det bare om at komme i sving! So to speak! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.