hvornår skal jeg stoppe og hvad skal jeg sige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. august 2009

nynne-l

jeg har et fodbold hold jeg træner en gang om ugen og så kamp i weekenden
lægen sage til mig at jeg ikke skulle spille kontakt sport men det er jo heller ikke mig der spiller men jeg løber med og kan da godt blive ramt af en bold jeg ville godt have indesæsonen med men den slutter først 2 månder ca op til jeg skal føde.
men jeg elsker jo de her dreng og fodbold har altid været en stor del af mit liv
men forælderne ser helst at jeg går af og nogen af dem er mega sure over at jeg kunne tillade mig at blive garvid jeg svigter jo deres børn
så skal jeg gå af eller hvornår skal jeg gå af 
og hvad skal jeg sige til de sure forældre

knus nynne 15+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

dorthemus

nynne-l skriver:

lægen sage til mig at jeg ikke skulle spille kontakt sport men det er jo heller ikke mig der spiller men jeg løber med og kan da godt blive ramt af en bold jeg ville godt have indesæsonen med men den slutter først 2 månder ca op til jeg skal føde.
men jeg elsker jo de her dreng og fodbold har altid været en stor del af mit liv
men forælderne ser helst at jeg går af og nogen af dem er mega sure over at jeg kunne tillade mig at blive garvid jeg svigter jo deres børn

knus nynne 15+0

Trist at de ikke kan glæde sig på dine vegne...hmmm

Tillykke fra mig

Anmeld

29. august 2009

Pige2009

nynne-l skriver:

knus nynne 15+0

Jeg spillede selv fodboldkampe til jeg var 22 uger henne uden problemer. Jeg har været meget aktiv, og som du beskriver træningen med at du løber lidt med, kan jeg ikke se noget farligt i. Du skriver godt nok, du kan blive ramt af en bold, men du vil selv kunne nå at parere. Hvor gamle er drengene?

Knus Linda 34+0

Anmeld

29. august 2009

nynne-l

linda2009 skriver:

Jeg spillede selv fodboldkampe til jeg var 22 uger henne uden problemer. Jeg har været meget aktiv, og som du beskriver træningen med at du løber lidt med, kan jeg ikke se noget farligt i. Du skriver godt nok, du kan blive ramt af en bold, men du vil selv kunne nå at parere. Hvor gamle er drengene?

Knus Linda 34+0

de er ikke mere ind 7 så hvis jeg skulle blive ramt så er det nok ikke så hårdt

Anmeld

29. august 2009

Pige2009

nynne-l skriver:

de er ikke mere ind 7 så hvis jeg skulle blive ramt så er det nok ikke så hårdt

Jeg ville ikke være bekymret

Anmeld

29. august 2009

Mor til Frederic og Freya

7 årige 'tyre' jo ikkeså meget som teenagere og voksne gør...

Jeg skifted både hjul, skubbed biler igang, bandt udstødninger op under biler, hev biler ud af træer - grøfte mm. Og gik af på barsel 4 dage før de oblatoriske 4 uger... Træned både styrketræning og hold lige til det sidste.

Anmeld

1. september 2009

karina1980

du skal bare forsætte så længe som du har lyst til og så skal der nok dukke en løsning op  det kunne jo være at en af forældrene ville overtage mens du nyder de første skønne måneder med drengene og så kunne du jo komme og hilse på en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.